[elektro] ve'rzo" hutoszekreny

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
Sat Jan 19 21:52:35 CET 2008


jhidvegi wrote:
> (Szerintem azért valószínű, amit írtam, mert ebben benne van az a 
> konstrukciós tulajdonság is, ami kevésbé a közegen múlik, hogy adott a 
> kapilláris, és a csökkent nyomású gőzben a kompresszor által szállított 
> tömegáram lehet olyan kicsi, hogy a kapillárison folyadékkeletkezés 
> nélkül átmegy.

En csak azt nem ertem meg mindig, hogy miert kell _keletkeznie_ a 
folyadeknak, ha a kozeg nagy resze eleve folyadek allapotban van, valamint 
ha a kompresszor kepes legalabb 6 bar nyomaskulonbseget eloallitani, akkor 
miert nem nyomja korbe a goz a folyadekot...
Nem egy vizszintes egyenes cso a rendszer, tele van kanyarral, ha elkepzelsz 
egy fuggoleges U alaku szakaszt, annak az aljan ha megall a folyadek a 
nyomas kinyomja onnan, megy tovabb.

Ezt felhasznaljak az olaj visszajuttatasara is. Ha tul hosszu fuggoleges 
szakaszon kell a csovet vezetni, es fennall a veszelye hogy a hutokozeg nem 
kepes magavalvinni az olajat, akkor adott tavolsagonkent be kell epiteni egy 
ilyen U alaku csapdat. Ha osszegyulik az aljan annyi hogy "eldugul", akkor a 
kozeg kinyomja onnan.

> Más: milyen paraméterei vannak a kapilláris csőnek? Relatíve vastag 
> falú?

Furat meret, hossz.
Belul 0.2-1.6mm, nyilvan az utobbi mar brutalis fagyasztoba valo :-)

> ítéltet), hogy elkezdem laposra nyomással szűkíteni több helyen.

Eleg nehez lesz kivitelezni.

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( E~Mail: pm-junk ~@~ progzmaster ~.~ hu )))
((( Skype: moczik )))



More information about the Elektro mailing list