[elektro] ve'rzo" hutoszekreny
Moczik Gabor
pm_levlista at progzmaster.hu
Sat Jan 19 21:52:35 CET 2008
jhidvegi wrote:
> (Szerintem azért valószínű, amit írtam, mert ebben benne van az a
> konstrukciós tulajdonság is, ami kevésbé a közegen múlik, hogy adott a
> kapilláris, és a csökkent nyomású gőzben a kompresszor által szállított
> tömegáram lehet olyan kicsi, hogy a kapillárison folyadékkeletkezés
> nélkül átmegy.
En csak azt nem ertem meg mindig, hogy miert kell _keletkeznie_ a
folyadeknak, ha a kozeg nagy resze eleve folyadek allapotban van, valamint
ha a kompresszor kepes legalabb 6 bar nyomaskulonbseget eloallitani, akkor
miert nem nyomja korbe a goz a folyadekot...
Nem egy vizszintes egyenes cso a rendszer, tele van kanyarral, ha elkepzelsz
egy fuggoleges U alaku szakaszt, annak az aljan ha megall a folyadek a
nyomas kinyomja onnan, megy tovabb.
Ezt felhasznaljak az olaj visszajuttatasara is. Ha tul hosszu fuggoleges
szakaszon kell a csovet vezetni, es fennall a veszelye hogy a hutokozeg nem
kepes magavalvinni az olajat, akkor adott tavolsagonkent be kell epiteni egy
ilyen U alaku csapdat. Ha osszegyulik az aljan annyi hogy "eldugul", akkor a
kozeg kinyomja onnan.
> Más: milyen paraméterei vannak a kapilláris csőnek? Relatíve vastag
> falú?
Furat meret, hossz.
Belul 0.2-1.6mm, nyilvan az utobbi mar brutalis fagyasztoba valo :-)
> ítéltet), hogy elkezdem laposra nyomással szűkíteni több helyen.
Eleg nehez lesz kivitelezni.
--
((( Móczik Gábor )))--((( E~Mail: pm-junk ~@~ progzmaster ~.~ hu )))
((( Skype: moczik )))
More information about the Elektro
mailing list