skoda kerdes masodszor

Sandor chiplista2007 at gmail.com
Tue Oct 23 23:49:45 CEST 2007


Hello!

akkor összefoglalom.
akksit feltöltöttem, szépen forgatja is a motort.
nekem a benzinpumpa nyomákolása azt jelenti, hogy valahol ott, ahol a gázbovden 
jön ott egy pöcköt lehet alólról felfelé nyomkodni - csak ezt találtam 
nyomkodhatónak. olyat, hogy valamit lefelé nyomkodjak, olyat nem leltem.
de lehet úgy jártam mint az "anyóstérdénél" csomagtartónyitó, azaz nem találtam 
azt amit kell.
gyújtást nem néztem, elsőre szerelés nélkül akartam megúszni :)))
de ha nincs más úgyis tákolni fogok, de csak azután, ha egy kis behúzatást 
megejtettem :OO

lelke van, azt értem, de azért beröffenhetne ;)
amúgy eladásra lesz, de ott virítani kell.
valaki jól fog járni vele, mert ahogy hallottam az árakat, amennyit kapni lehet 
érte, azért legfeljebb segédmocit adnak manapság.
ez meg fedett és meleg doboz ahhoz képest...

majd 20 éves, műszakija van, és no rohadás.
a 12 éves ford escortomon küszöb és hátsóív csere kellett most műszakira, a 
skodán meg semmi nyom. na így köpködjem a retrós lelkét...

Sándor


jhidvegi wrote:
> Sandor wrote:
> 
>> na nekifutottam a skodának (120).
>> akksi feltöltve, azt a pöcköt, amit felfelé lehetett nyomkodni a
>> benzinpunpa alatt azt félpercig nyomkodva nem indul a kicsike. még
>> pösszenést se.
> 
> Ez mit jelent? Meg se moccan a motor?
> Ha így van, akkor azért az látszik, hogy az indítómotor jól beterhel? 
> Leesik a fesz úgy, hogy látszik a műszerfal világításán pl? Ha nem, 
> akkor nem kontaktál az indítómágnesnél, elkorrodált az érintkező vagy 
> mechanikai baja van.
> 
> Ha láthatóan beterhel az indítómotor, de nem mozdul, akkor a 
> Trebitsch-féle eljárás javasolt: 4-esbe rakod, és valahogy meg kell 
> mozdítani az autót. Ilyenkor az áttétel olyan, hogy kézzel (tolva) is 
> marha nagy nyomaték jön létre a motornál, szóval meg kell mozdulnia, át 
> kell fordulnia a motornak. Ha van segítség vagy lejtő :-), még jobb.
> 
> Ha nem ezt értetted alatta, hanem forog a motor az indítómotortól, akkor 
> két lényeges állapot lehet - feltételezve, hogy a gyújtás jó:
> 1. nem jutott még el a benzin a karburátorhoz,
> 2. jól megszívta magát.
> 
> Az előbbi ugye a pumpálással kellene, hogy megtörténjen. Asszem nem 
> minden állapotban műxik, érezni lehet, hogy történik-e pumpálás. 
> Lenyomod, és amikor felengeded, lejön az ujjadról a teher, és megint 
> följebb "fog" a lenyomásra. Ha nem így van, odébb kell valahogy 
> mozdítani a motort.
> 
> Ha megszívta magát, akkor szivató visszanyom, gáz tövig, és így tartva 
> kell indítózni. Ettől már sokszor beröffent skoda, kispók... amikor akár 
> az utcán láttam hölgyet köszörülni, és megszólítottam, hogy mit 
> csináljon. Volt olyan, hogy előre tudtam, mi lesz, mert a kölkök átültek 
> előre, és vezetést játszottak. Nna - gondoltam - telement ott benyával 
> sokminden. Így is történt, mondtam ezt a szivató vissza + töviggáz 
> módit, és hamar beröffent a moci.  Hát persze, a hengerek így ki tudnak 
> szellőzni.
> 
> hjozsi 
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
> 



More information about the Elektro mailing list