Energomat csapagycsere
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Wed Nov 21 20:16:03 CET 2007
Tibike wrote:
> Kiragadván ezt a lúgvisszahűtést a sok okosságból, mint újmódi
> vívmányt:
Dehogy újmódi! Én már a 70-es években megcsináltam az öreg hajdúban, de
nem azért, mert én olyan qrva okos vagyok, hanem mert hallottam róla,
hogy ezt így jó, és rögtön be is láttam. Nem a csatorna védelme
érdekében jó, mert annak bírnia kell, sőt, tisztíccssa, hanem a mosandó
ruhák érdekében. Ugyanis, ha a forró ruhákat picit is megcentrifugálják,
akkor a gyűrődések igencsak rögzülnek, kb mintha megvasalták volna
gőzvasalóval. De csak tényleg a forró mosásnál van igazán így.
> Amúgy egy Energomat felprocizva, ilyen huncutságokkal megtűzdelve,
> kicsit tuningolva a felfüggesztésén... Na az kérem egy örök darab :-))
Szerintem nem. Volt alkalmam megnézni kívülről azt a darabot, amit
segítettem elszállítani az akciós vásárlás miatt. Ugyanaz a szoci
festési rendszer, amit általában tudtak, mindegy, hogy autó vagy mi,
szóval rohadt az ezer helyen. A trabant felturbósítása valami modernebb
motorral lehet, hogy sikeresebb lenne. De ettől még nem lenne belőle jó
autó!
Még a számtech-ben is az van, hogy ugyan a 386-os vázába is bele lehetne
rakni az új alaplapot... de valamiért nem szokták. Semmi nem stimmel...
lehet orrba-szájba szerelni, de minek?
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list