Energomat csapagycsere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
Wed Nov 21 20:16:03 CET 2007


Tibike wrote:

> Kiragadván ezt a lúgvisszahűtést a sok okosságból, mint újmódi
> vívmányt:

Dehogy újmódi! Én már a 70-es években megcsináltam az öreg hajdúban, de 
nem azért, mert én olyan qrva okos vagyok, hanem mert hallottam róla, 
hogy ezt így jó, és rögtön be is láttam. Nem a csatorna védelme 
érdekében jó, mert annak bírnia kell, sőt, tisztíccssa, hanem a mosandó 
ruhák érdekében. Ugyanis, ha a forró ruhákat picit is megcentrifugálják, 
akkor a gyűrődések igencsak rögzülnek, kb mintha megvasalták volna 
gőzvasalóval. De csak tényleg a forró mosásnál van igazán így.

> Amúgy egy Energomat felprocizva, ilyen huncutságokkal megtűzdelve,
> kicsit tuningolva a felfüggesztésén... Na az kérem egy örök darab :-))

Szerintem nem. Volt alkalmam megnézni kívülről azt a darabot, amit 
segítettem elszállítani az akciós vásárlás miatt. Ugyanaz a szoci 
festési rendszer, amit általában tudtak, mindegy, hogy autó vagy mi, 
szóval rohadt az ezer helyen. A trabant felturbósítása valami modernebb 
motorral lehet, hogy sikeresebb lenne. De ettől még nem lenne belőle jó 
autó!

Még a számtech-ben is az van, hogy ugyan a 386-os vázába is bele lehetne 
rakni az új alaplapot... de valamiért nem szokták. Semmi nem stimmel... 
lehet orrba-szájba szerelni, de minek?

hjozsi 



More information about the Elektro mailing list