kapcsolo.. erintesre...

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Fri Jun 22 23:37:09 CEST 2007


Moczik Gabor írta:
> charles hoss wrote:
>>> Aztan ha kozben a rele (vagy ami vezerli) is beegett volna, akkor leolvad a 
>>> kabel...
>> a bmw x5-ok igy egtek ki vadonat ujonnan . lengyel hutoventillator rele 
>> olvadt el bennuk a legendak szerint (meg a nyoma is eltunt a hirnek egy 
> 
> Naugye...

jolvan , a tempomat fekolajnyomasmerojet is fix 12-re kotik , mert az 
veszrendszer , ettol egett ki jonehany ford a cnn szerint (a gagyi kinai 
olajnyomasgomba miatt kozvetlenul , de ez konstrukcios hiba)

>> igen . en is nemreg tudtam meg hogy a gyujtast mindig biztositatlan 
>> plusszra teszik . engem is megdobbentett , de igy szabvany .
> 
> Mi benne a racio?

az hogy nem all le , csak ha valami ugy megeszi a kakaot hogy nincs 
tovabb . egy kb 0.00001-es valoszinusegu hibara keszultek fel - bar a 
biztositek tovabbi negy csatlakozasi pont - hiba lehetoseg - a 
biztositek elrezonalasa is realis lehetoseg .

> De ha baleset van, akkor egyel tobb ok hogy tuz is legyen.
> Vagy sokszor nincs baleset, sokat hallani gyujtotrafo es gyujtasmodul 
> hibakrol. Ha zarlatba megy?

leeg . valoszinuleg ugy van megmeretezve hogy valahol belul elhiccen egy 
szal drot .

> Pedig csak egy bizti lenne, egyel tobb kontakt hibalehetoseg mar ugyan nem 
> szamit :-)

nezz meg egy atlag nemet autot ma . meg a canbuszos hipercsicsa bmw-k is 
  elkepesztoen kh-sak ha a tompitottrol , feklamparol stb van szo .

> Amikor a motorterben kepesek nem-vizmentes csatlakozokat betenni olyan 
> helyekre, ahol frocsog a dzsuva, allandoan kontakthibas kodlampa, tompitott 
> feny, index, miert pont a gyujtasnak kell hibatlannak lennie? :-)

en ezt az egeszet nem ertem . ugy erzem hogy kizarolag a kenyelem es 
olcso gyarthatosag a szempont , bar az autokat aranyarban kapjuk , de 
cserebe egy rakas hulladek a tobbseguk .

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list