kapcsolo.. erintesre...
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Jun 22 23:37:09 CEST 2007
Moczik Gabor írta:
> charles hoss wrote:
>>> Aztan ha kozben a rele (vagy ami vezerli) is beegett volna, akkor leolvad a
>>> kabel...
>> a bmw x5-ok igy egtek ki vadonat ujonnan . lengyel hutoventillator rele
>> olvadt el bennuk a legendak szerint (meg a nyoma is eltunt a hirnek egy
>
> Naugye...
jolvan , a tempomat fekolajnyomasmerojet is fix 12-re kotik , mert az
veszrendszer , ettol egett ki jonehany ford a cnn szerint (a gagyi kinai
olajnyomasgomba miatt kozvetlenul , de ez konstrukcios hiba)
>> igen . en is nemreg tudtam meg hogy a gyujtast mindig biztositatlan
>> plusszra teszik . engem is megdobbentett , de igy szabvany .
>
> Mi benne a racio?
az hogy nem all le , csak ha valami ugy megeszi a kakaot hogy nincs
tovabb . egy kb 0.00001-es valoszinusegu hibara keszultek fel - bar a
biztositek tovabbi negy csatlakozasi pont - hiba lehetoseg - a
biztositek elrezonalasa is realis lehetoseg .
> De ha baleset van, akkor egyel tobb ok hogy tuz is legyen.
> Vagy sokszor nincs baleset, sokat hallani gyujtotrafo es gyujtasmodul
> hibakrol. Ha zarlatba megy?
leeg . valoszinuleg ugy van megmeretezve hogy valahol belul elhiccen egy
szal drot .
> Pedig csak egy bizti lenne, egyel tobb kontakt hibalehetoseg mar ugyan nem
> szamit :-)
nezz meg egy atlag nemet autot ma . meg a canbuszos hipercsicsa bmw-k is
elkepesztoen kh-sak ha a tompitottrol , feklamparol stb van szo .
> Amikor a motorterben kepesek nem-vizmentes csatlakozokat betenni olyan
> helyekre, ahol frocsog a dzsuva, allandoan kontakthibas kodlampa, tompitott
> feny, index, miert pont a gyujtasnak kell hibatlannak lennie? :-)
en ezt az egeszet nem ertem . ugy erzem hogy kizarolag a kenyelem es
olcso gyarthatosag a szempont , bar az autokat aranyarban kapjuk , de
cserebe egy rakas hulladek a tobbseguk .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list