kapcsolo.. erintesre...
Moczik Gabor
pm at progzmaster.hu
Fri Jun 22 23:21:46 CEST 2007
charles hoss wrote:
>>Aztan ha kozben a rele (vagy ami vezerli) is beegett volna, akkor leolvad a
>>kabel...
>
> a bmw x5-ok igy egtek ki vadonat ujonnan . lengyel hutoventillator rele
> olvadt el bennuk a legendak szerint (meg a nyoma is eltunt a hirnek egy
Naugye...
> igen . en is nemreg tudtam meg hogy a gyujtast mindig biztositatlan
> plusszra teszik . engem is megdobbentett , de igy szabvany .
Mi benne a racio?
> bar en tulaggodnam , de a gyarak igy csinaljak es az autok tobbsege
> egesz sokaig mukodik es nem egnek le .
De ha baleset van, akkor egyel tobb ok hogy tuz is legyen.
Vagy sokszor nincs baleset, sokat hallani gyujtotrafo es gyujtasmodul
hibakrol. Ha zarlatba megy?
Pedig csak egy bizti lenne, egyel tobb kontakt hibalehetoseg mar ugyan nem
szamit :-)
Amikor a motorterben kepesek nem-vizmentes csatlakozokat betenni olyan
helyekre, ahol frocsog a dzsuva, allandoan kontakthibas kodlampa, tompitott
feny, index, miert pont a gyujtasnak kell hibatlannak lennie? :-)
--
((( Móczik Gábor )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu )))
((( Skype: moczik )))
More information about the Elektro
mailing list