kapcsolo.. erintesre...

Moczik Gabor pm at progzmaster.hu
Fri Jun 22 23:21:46 CEST 2007


charles hoss wrote:
>>Aztan ha kozben a rele (vagy ami vezerli) is beegett volna, akkor leolvad a 
>>kabel...
> 
> a bmw x5-ok igy egtek ki vadonat ujonnan . lengyel hutoventillator rele 
> olvadt el bennuk a legendak szerint (meg a nyoma is eltunt a hirnek egy 

Naugye...

> igen . en is nemreg tudtam meg hogy a gyujtast mindig biztositatlan 
> plusszra teszik . engem is megdobbentett , de igy szabvany .

Mi benne a racio?

> bar en tulaggodnam , de a gyarak igy csinaljak es az autok tobbsege 
> egesz sokaig mukodik es nem egnek le .

De ha baleset van, akkor egyel tobb ok hogy tuz is legyen.
Vagy sokszor nincs baleset, sokat hallani gyujtotrafo es gyujtasmodul 
hibakrol. Ha zarlatba megy?
Pedig csak egy bizti lenne, egyel tobb kontakt hibalehetoseg mar ugyan nem 
szamit :-)

Amikor a motorterben kepesek nem-vizmentes csatlakozokat betenni olyan 
helyekre, ahol frocsog a dzsuva, allandoan kontakthibas kodlampa, tompitott 
feny, index, miert pont a gyujtasnak kell hibatlannak lennie? :-)

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu  )))
((( Skype: moczik )))



More information about the Elektro mailing list