Üzemanyag szivattyú vezérlés

Halasz Ferenc halaszfm at gmail.com
Sat Jul 14 16:24:15 CEST 2007


Moczik Gabor írta:
----
> Es ha az injektort nem nyitja?
:-)))
> Legyen egy tartalek karburator is? Meg egy tartalek gyujtas vezerles is?
> Tartalek eltero gyartmanyu ECU is?
Inkább tartalék szánhúzó-kutya. :-) Vagy egy RAID1-es autó. ;-) Tükrözéses.
Én nem veszekedni akarok ám, csak a "fejlesztések", különös tekintettel
a _biztonságossági_ fejlesztések ellentmondásai rezgetik a rekeszizmom.
>> (Lehet, hogy a windows hatására gondolkozom így? ;-) ) Nem túl régen
>> a kocsim tápszivattyúja _menet_ _közben_ leállt. Korábban ezt az aranyos
>> dolgot csak indulásnál produkálta minden 100-adik esetben. A megfejtés
> 
> Mar akkor lehetett volna gyanakodni, keresgelni...
Gyanakodtam is, főleg az AC-pumpára, de a SWIFT-nél is kib...mondottan
szar helyen van: Le kellett volna bontani a benzintartályt, akkor fértem
volna hozzá. Mindaddig _csak_ kellemetlen volt a dolog, amíg _csak_
elindulni nem tudtam miatta. Egész más lett a helyzet, mikor aztán egy-
szer _ÚTKÖZBEN_ állt le!!! Na, ez már nagggyon kellemetlen és
életveszélyes is lehet. Rögtön szét is dúltam sokmindnent, végül
kiderült, hogy az AC-pumpa jó, nem kell leszerelnem a benzintankot.
Külön megnyugvást okozott, hogy nem _gyárilag_ lett a hiba beleszerelve,
hanem az immo (amit már a kereskedő-ág bütyköltetett belé) gagyi.
----
> 
> Inditasgatlot nem lehet ugy csinalni, hogy semmit nem kotsz bele, hogy a 
> gepjarmu tovabbra is indithato maradjon. Azert tessek mar gondolkodni!
> Miert nem veszed ki az egesz immo-t?
Az lesz a vége! Úgysem ér egy kalapszőrt se az olyan lopásgátló, ami 
_gyártmány_,
mert arra _szakosodnak_ a tolvajok. Ami az igazi, az az _egyedi_
lopásgátló. (És, ha én csinálom, nem fogja növelni a veszélyes
hibalehetőségeket. :-) )
Az én kocsimnál már a legjobb RIASZTÓ a kinézet. ;-) (Van már rajta
bőséggel "különleges ismertető jegy": koccanások, árokbacsúszás-nyom,
s egysmás, amiket NEM IS AKAROK  ELTÜNTETNI, s így ellopni sincs kedve
senkinek, mert rögtön el lehetne csípni a "jogtalan használót". :-) )

> Az hogy vannak megbizhatatlan eszkozok az egy dolog. Az is egy dolog, hogy 
> minel tobb alkatresz van valamiben annal tobb a hibalehetoseg. Az is egy 
> dolog, hogy ma egyre kevesebb idot forditanak arra hogy megbizhato legyen. A 
> mai autoelektronikaban es kornyezeteben tobb alkatresz van mint egy 
> karburatorban. Ezek szerint vissza kene ternunk a 60-as evekbe?
Neeeeem! De ne nevezzünk má minden hülyeséget "fejlődés"-nek! Mint már
céloztam rá, erősen ellentmondásos ez a mai fejlődés úgy technikai, mint
_törvényi_ vonalon is.           Üdv soxeretettel: HFeri
> 



More information about the Elektro mailing list