nissan navara elektromos rajz

Várszegi Péter varszegi at kapos-net.hu
Sun Jan 21 14:16:40 CET 2007


Azért a navarra nem diszkóterepjáró....
Mechanikus öszkerékhajtás kapcsolás van benne meg felezo, az elso kerekekben 
meg automata (sajnos...) difi.
A legújabban már elektronikus a kapcsolás, azt nem tudom ott a difit lehet-e 
zárni.
Alapban a hátsó hajt.
Bár lehet, hogy mégis diszkóterepjáró, bár én már vittem vele másfél tonna 
vetomagot frissen elmunkált földön...
A lejtmeneti automatától sem kell menekülni...
Pl. a Land roverekben k**va jól muködik.
Olyan dombokon lemegy csúszás nélkül amin gyalog nem mennél le.
Ami -szerintem- a legfontosabb, hogy lehet benne teljesen mechanikus difi 
vagy minden csoda automata utcai gumikkal egy kis sárban meghal minden.
Az eredeti abs szenzor kurva drága bele majdnem 80.000Ft.
Ha tudsz rajzot szerezni hozzá, engem is érdekelne.
De egyszerubb ha bemész egy szervizbe és rádugják a számítógépre és 
megmondják a mi a rossz.

----- Original Message ----- 
From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Sunday, January 21, 2007 8:52 AM
Subject: Re: nissan navara elektromos rajz


> adi anderco wrote:
>> Hello !
>>
>> Nem megy a kilometeroraja a subjektbeli terepjaronak. Sem sebesseget, sem 
>> az eljart tavolsagot nem mutatja. Valami patkany elraghatta a kabelt amin 
>> jonnek az impulzusok ?
>> Van valakinek egy elektromos kabelezesi rajza hozza ?
>> Az autodata cd-n semmi sincs... 8-(
>>
> nem lep meg - mas hibakod nincs ?
> mert ha pl az abs sem mukodik jol akkor az abs szenzorrol veszi a jelet
> - ha nem (bar ehhez eleg uj a gep) akkor a valton kell legyen a
> kilometerora kihajtas helyere beteve egy jelado .
>> Meg valami (ez offtopic, ezert kernem privatban a valaszt).
>> A 4x4 az mit jelent tulajdonkeppen???
>>
> discoterepjaroknal (allando osszkerekkel) egykerek hajtast jelent - van
> ket difi bennuk a hidakban es egy kozepen is - igy ha egy kereked
> megcsuszik akkor halott a gep .
> a kicsit fejlettebeknel van valami zar kozepen , a nagyon igenyesekben
> mar limited slip van hatul (ami majdnem semmit nem er igazi terepen) .
> hazi gyartasu autokban pedig kezi zar , legzar vagy nincs difi , csak
> racsni ami a leglassabban mozgo kereket hajtja - de ezt normalis autos
> nem tudja vezetni es nem viseli el a kenyelmetlensegeit .
>> Hogy egy kerek huz elol, egyik meg hatul ?
>> Mert en ugy gondoltam hogy mind a negy huz egyszerre...
>>
> hat , akkor benyelted a marketing fotokat :)
> konnyu kideriteni - 45 fokban , nagyon lassan hajts at egy nem tul mely
> arkon - normalis auto ezt ketkerekhajtassal is megcsinalja - egy kamu
> osszkerekes elakad .
> ha ezt nem akarod megkockaztatni , akkor alapjaraton nekigurulsz egy
> gatoldalnak vagy hid oldalan levo foldhanyasnak es megnezed hogy lassu
> menetben melyik kerekek kaparnak meg .
> a fekkel zart hajtaslanc szerintem egy kalap szamoca - ha lejtmeneti
> kompjuter van benne , akkor menekulj :)
>
> bye
> dexter
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>
>
> -- 
> No virus found in this incoming message.
> Checked by AVG Free Edition.
> Version: 7.1.410 / Virus Database: 268.17.3/642 - Release Date: 
> 2007.01.20.
>
> 



More information about the Elektro mailing list