Feszesség szabalyzás + motor furdulatszám
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Apr 22 13:25:24 CEST 2007
Acs Gabor wrote:
>Az elfűtés adott: a test is jobban melegszik (ezzel nincs mit csinálni), és
>a súrlódós vagy a mágnesfékes is hővé alakítja. Neked akkor elég lenne egy
>pulzus jeladó alapján a mágnesfék bowdenjét húzni/engedni.
>
>
igen , teljesen eleg lenne . tudnal errol valami jo kepet adni , leirast ?
tobbszor olvastam rola es van is nemi elkepzelesem rola , de
megvalositva meg sosem lattam .
>Az izületeket (térdet) mennyire veszi igénybe a szobabicikli?
>
semennyire . ha tapasztalatokat akarsz nezni akkor nezd meg hogy milyen
aszott ven foszerek kerekparoznak franciaorzsagban
ha a fizikai megkozelitest kedveled - akkor a terded, bokad lassu
kocogasnal is 5-6 G-vel terhelodik - pedalozaskor max 1 g , mert afelett
felallsz :) tehat ami nem uti , terheli impulzusban , az elenyeszoen kis
terhelest jelent az izuleteknek - korlatlanul birhato .
> Amivel nekem
>gondom szokott lenni, hogy a nyereg nyom valamit, amitől egy idő után
>elzsibbad ott alul sokminden -orvosok szerint a sok biciklin ülés károsítja
>a termékenységet. Az A1-ben nem nyereg volt, hanem olyan rendes ülés, azért
>is szerettem jobban, mint az itthonit.
>
>
ott van az ember egyik legvastagabb idege - ha ez a gond , akkor csinalj
egy olyan bicot aminek valami szellos nyerge van es nem lefele tekersz ,
hanem vizszintesen elore - ulve mint a rekumbensekben :
http://www.japancycling.org/v2/inter/reader/wolfgang_san/Liegerad1.jpg
keringesi szempontbol sem teljesen rossz megoldas .
a termekenyseget sok minden karosithatja , foleg a vacak ulesek de ezen
a dontott bicon sokkal kevesbe terheled a kozepso reszeket .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list