Feszesség szabalyzás + motor furdulatszám

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Apr 22 13:25:24 CEST 2007


Acs Gabor wrote:

>Az elfűtés adott: a test is jobban melegszik (ezzel nincs mit csinálni), és 
>a súrlódós vagy a mágnesfékes is hővé alakítja. Neked akkor elég lenne egy 
>pulzus jeladó alapján a mágnesfék bowdenjét húzni/engedni.
>  
>
igen , teljesen eleg lenne . tudnal errol valami jo kepet adni , leirast ?
tobbszor olvastam rola es van is nemi elkepzelesem rola , de 
megvalositva meg sosem lattam .

>Az izületeket (térdet) mennyire veszi igénybe a szobabicikli?
>
semennyire . ha tapasztalatokat akarsz nezni akkor nezd meg hogy milyen 
aszott ven foszerek kerekparoznak franciaorzsagban
ha a fizikai megkozelitest kedveled - akkor a terded, bokad  lassu 
kocogasnal is 5-6 G-vel terhelodik - pedalozaskor max 1 g , mert afelett 
felallsz :) tehat ami nem uti , terheli impulzusban , az elenyeszoen kis 
terhelest jelent az izuleteknek - korlatlanul birhato .

> Amivel nekem 
>gondom szokott lenni, hogy a nyereg nyom valamit, amitől egy idő után 
>elzsibbad ott alul sokminden -orvosok szerint a sok biciklin ülés károsítja 
>a termékenységet. Az A1-ben nem nyereg volt, hanem olyan rendes ülés, azért 
>is szerettem jobban, mint az itthonit.
>  
>
ott van az ember egyik legvastagabb idege - ha ez a gond , akkor csinalj 
egy olyan bicot aminek valami szellos nyerge van es nem lefele tekersz , 
hanem vizszintesen elore - ulve mint a rekumbensekben :
http://www.japancycling.org/v2/inter/reader/wolfgang_san/Liegerad1.jpg
keringesi szempontbol sem teljesen rossz megoldas .
a termekenyseget sok minden karosithatja , foleg a vacak ulesek de ezen 
a dontott bicon sokkal kevesbe terheled a kozepso reszeket .

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list