Forrasztgatok (olommentes)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
Wed Nov 29 17:40:35 CET 2006


charles hoss wrote:

> es kozben gyurodesre meretezik oket - jobban a hatarra meretezve
> olcsobb , jobb a torestesztje - de az egesz auto folyamatosan rugozik
> - ennek hala nagyon sok minden hamarabb enged . jobban farad .

És nem az is belejátszik, hogy egyre fiatalabb korosztály feneke alá kerül 
autó, és egyre több a fekvőrendőr is, és a fiatalok nem tudják ezeket 
szelíden bevenni, ráadásul félkerékkel lemennek róla, ami rosszabb a 
kaszninak, mintha telibe mennének rá. A rodeozás, országúti illegális 
versenyzés és társai se voltak régebben ennyire elharapózva. Az autók pedig 
egyre erősebbek, gyorsabbak.

> inkabb egynemu anyagbol - az uj ulesek ha jol sejtem csak a
> felszinukon ilyen brutalisak  - kulonben tornenek

Nem a felszínükön, kiszedtem az ülést, átnéztem a szerkezetét, a teherhordó, 
nyomatéknak kitett szerkezetekről beszélek. Még a csavarok se hétköznapiak, 
ahol kell, még meg is vannak duplázva. (Középen, ahova a biztosnági öv is 
csatlakozik.)

A zsiguliban nem így volt, sőt, ott előfordult, hogy egyszercsak azt vettem 
észre, hogy kiesett az ajtó oszlopából a biztonsági öv csavarja. :-)

Ennek ellenére én nem utáltam a zsigulit. Csak sosem mertem elmenni 
itthonról szerkszámkészlet nélkül. :-) És erre jó okom is volt. A már nem 
túl fiatal ford még sosem hagyott ott. 5 éve van nálam.

hjozsi 



More information about the Elektro mailing list