Forrasztgatok (olommentes)
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Wed Nov 29 17:40:35 CET 2006
charles hoss wrote:
> es kozben gyurodesre meretezik oket - jobban a hatarra meretezve
> olcsobb , jobb a torestesztje - de az egesz auto folyamatosan rugozik
> - ennek hala nagyon sok minden hamarabb enged . jobban farad .
És nem az is belejátszik, hogy egyre fiatalabb korosztály feneke alá kerül
autó, és egyre több a fekvőrendőr is, és a fiatalok nem tudják ezeket
szelíden bevenni, ráadásul félkerékkel lemennek róla, ami rosszabb a
kaszninak, mintha telibe mennének rá. A rodeozás, országúti illegális
versenyzés és társai se voltak régebben ennyire elharapózva. Az autók pedig
egyre erősebbek, gyorsabbak.
> inkabb egynemu anyagbol - az uj ulesek ha jol sejtem csak a
> felszinukon ilyen brutalisak - kulonben tornenek
Nem a felszínükön, kiszedtem az ülést, átnéztem a szerkezetét, a teherhordó,
nyomatéknak kitett szerkezetekről beszélek. Még a csavarok se hétköznapiak,
ahol kell, még meg is vannak duplázva. (Középen, ahova a biztosnági öv is
csatlakozik.)
A zsiguliban nem így volt, sőt, ott előfordult, hogy egyszercsak azt vettem
észre, hogy kiesett az ajtó oszlopából a biztonsági öv csavarja. :-)
Ennek ellenére én nem utáltam a zsigulit. Csak sosem mertem elmenni
itthonról szerkszámkészlet nélkül. :-) És erre jó okom is volt. A már nem
túl fiatal ford még sosem hagyott ott. 5 éve van nálam.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list