Forrasztgatok (olommentes)
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Nov 29 16:26:28 CET 2006
jhidvegi wrote:
>charles hoss wrote:
>
>
>
>>>Mióta van így?
>>>
>>>
>>>
>>fogalmam sincs . regebben nem figyeltem hogy a festek hogyan zullik -
>>de a mai auto kasznija is annyival puhabb hogy elfarad par ev alatt .
>>
>>
>
>Ez így ellentmondás. A fáradás kifejezetten a kemény anyagok sajátja, ha a
>rugalmassági határon belül mocorgunk. A puha anyagok nem inkább azért puhák,
>mert így nagyobb energianyelés lehetséges?
>
>
az autokban jobb anyagokat hasznalnak jobban kifeszitve . a modern autok
par ev utan mar erosen lelegzo kasznival futnak az utakon - pedig nem
nagyon van fesztav az erok ebredesere .
>Különben az egész nem így van. Jár ide egy metalforum nevű vagy című
>folyóirat, és abban neméppen a kasznianyagok minőségromlásáról esik szó,
>sőt, pont fordítva. Egyre jobb, nagyobb szilárdságú, jobban nyújtható,
>nagyobb energiaelnyelésre képes anyagokból csinálják a kasznikat. Valami itt
>nagyon nem stimmel.
>
>
es kozben gyurodesre meretezik oket - jobban a hatarra meretezve olcsobb
, jobb a torestesztje - de az egesz auto folyamatosan rugozik - ennek
hala nagyon sok minden hamarabb enged . jobban farad .
>Azok az anyagok, amikből az ülések és környékük van, az meg engem a
>jómúltkor kifejezetten meglepett. Nem tudtam kifúrni. Valami brutál kemény,
>ám valszleg mégis szívós, egyáltalán nem törékeny anyag lehet. Hát persze ki
>kell bírnia az üdehamvast, ha hátulról belémjönnek, valamint a hátsó utast,
>ha ütközés van. Persze csak bizonyos fokig. A zsiguliban ehhez képest minden
>bilivasból volt.
>
>
inkabb egynemu anyagbol - az uj ulesek ha jol sejtem csak a felszinukon
ilyen brutalisak - kulonben tornenek
bye
dexter
>hjozsi
>
>-----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list