Forrasztgatok (olommentes)

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Nov 29 16:26:28 CET 2006


jhidvegi wrote:

>charles hoss wrote:
>
>  
>
>>>Mióta van így?
>>>
>>>      
>>>
>>fogalmam sincs . regebben nem figyeltem hogy a festek hogyan zullik -
>>de a mai auto kasznija is annyival puhabb hogy elfarad par ev alatt .
>>    
>>
>
>Ez így ellentmondás. A fáradás kifejezetten a kemény anyagok sajátja, ha a 
>rugalmassági határon belül mocorgunk. A puha anyagok nem inkább azért puhák, 
>mert így nagyobb energianyelés lehetséges?
>  
>
az autokban jobb anyagokat hasznalnak jobban kifeszitve . a modern autok 
par ev utan mar erosen lelegzo kasznival futnak az utakon - pedig nem 
nagyon van fesztav az erok ebredesere .

>Különben az egész nem így van. Jár ide egy metalforum nevű vagy című 
>folyóirat, és abban neméppen a kasznianyagok minőségromlásáról esik szó, 
>sőt, pont fordítva. Egyre jobb, nagyobb szilárdságú, jobban nyújtható, 
>nagyobb energiaelnyelésre képes anyagokból csinálják a kasznikat. Valami itt 
>nagyon nem stimmel.
>  
>
es kozben gyurodesre meretezik oket - jobban a hatarra meretezve olcsobb 
, jobb a torestesztje - de az egesz auto folyamatosan rugozik - ennek 
hala nagyon sok minden hamarabb enged . jobban farad .

>Azok az anyagok, amikből az ülések és környékük van, az meg engem a 
>jómúltkor kifejezetten meglepett. Nem tudtam kifúrni. Valami brutál kemény, 
>ám valszleg mégis szívós, egyáltalán nem törékeny anyag lehet. Hát persze ki 
>kell bírnia az üdehamvast, ha hátulról belémjönnek, valamint a hátsó utast, 
>ha ütközés van. Persze csak bizonyos fokig. A zsiguliban ehhez képest minden 
>bilivasból volt.
>  
>
inkabb egynemu anyagbol - az uj ulesek ha jol sejtem csak a felszinukon 
ilyen brutalisak  - kulonben tornenek

bye
dexter

>hjozsi 
>
>-----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>
>  
>



More information about the Elektro mailing list