Forrasztgatok (olommentes)

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Nov 29 00:46:27 CET 2006


jhidvegi wrote:

>charles hoss wrote:
>
>  
>
>>a gond az hogy a tokeletesen lefestett lemez kepes a kozepen elkezdeni
>>rozsdasodni ha ott a lemez bevonatolasa problemassa valik - maga a
>>festek nem zar rendesen
>>    
>>
>
>Miért válna péroblémássá?
>  
>
pl a harom eves ford ka-k rozsdasodnak serules nelkul a tankolonyilas 
kornyeken - a sajtolt lemez szeletol par centire - akkor is ha ott nem 
volt meghuzva az auto - szerinem ez hiba .
ugy tunik hogy csak a hammerite es hasonlo festekek mukodnek mint 
rozsdagatlas .

>Különben a lemezeket nem natúrban festik sosem. Vagy galvanizálják előtte, 
>vagy legkevesebb foszfátozzák, vagy nemtommi, de hogy nem natúr lemezre 
>festenek, az csaknem biztos.
>  
>
es a egyszer karosszeriaztak az autot akkor kampec .
tiz ev atrozsdasodas elleni gari van a vw termekeire - de ha a gyari 
markaszerviz kikasznizott raja akar csak egy kis karcolast akkor 
onnantol hat honap es nincs garid .

>Különben tudok egy módit, amivel lehetne festékzárást vizsgálni, 
>próbálgattam is: pl magával az autó gyújtásával lehetne. Ha tömör a festék, 
>akkor nagyfesz, ami egy drót végén a festék közelében szikrát csinál, csak 
>kúszik a festék felületén szanaszét, több ágon, de ha valahol lyuk van 
>benne, ott kivilágosodik a szikracsatorna, és létrejön a direkt szikraáram. 
>Nagyon szembeötlő a különbség.
>  
>
jo otlet - de nem segit a tokeletesen lefestett retegen siman 
atdiffundalo oxigen ellen .

>Nemtom, mi lehetne az az anyag, amivel egy szépen festett autót be lehetne 
>úgy "vaxolni", hogy ezeket a pólusokat jól eltömje elég tartósan pl 
>viasszal. Lehet, hogy nagymértékben elejét lehetne venni a korróziónak.
>  
>
regi kadmiumos , cinkes festekek .
van egy 1976-os motorom - erte eso jo sokszor - gyari eredeti a 
fenyezese - majdnem teljesen hibatlan femen , muanyagon egyarant .

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list