Forrasztgatok (olommentes)
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Nov 29 00:46:27 CET 2006
jhidvegi wrote:
>charles hoss wrote:
>
>
>
>>a gond az hogy a tokeletesen lefestett lemez kepes a kozepen elkezdeni
>>rozsdasodni ha ott a lemez bevonatolasa problemassa valik - maga a
>>festek nem zar rendesen
>>
>>
>
>Miért válna péroblémássá?
>
>
pl a harom eves ford ka-k rozsdasodnak serules nelkul a tankolonyilas
kornyeken - a sajtolt lemez szeletol par centire - akkor is ha ott nem
volt meghuzva az auto - szerinem ez hiba .
ugy tunik hogy csak a hammerite es hasonlo festekek mukodnek mint
rozsdagatlas .
>Különben a lemezeket nem natúrban festik sosem. Vagy galvanizálják előtte,
>vagy legkevesebb foszfátozzák, vagy nemtommi, de hogy nem natúr lemezre
>festenek, az csaknem biztos.
>
>
es a egyszer karosszeriaztak az autot akkor kampec .
tiz ev atrozsdasodas elleni gari van a vw termekeire - de ha a gyari
markaszerviz kikasznizott raja akar csak egy kis karcolast akkor
onnantol hat honap es nincs garid .
>Különben tudok egy módit, amivel lehetne festékzárást vizsgálni,
>próbálgattam is: pl magával az autó gyújtásával lehetne. Ha tömör a festék,
>akkor nagyfesz, ami egy drót végén a festék közelében szikrát csinál, csak
>kúszik a festék felületén szanaszét, több ágon, de ha valahol lyuk van
>benne, ott kivilágosodik a szikracsatorna, és létrejön a direkt szikraáram.
>Nagyon szembeötlő a különbség.
>
>
jo otlet - de nem segit a tokeletesen lefestett retegen siman
atdiffundalo oxigen ellen .
>Nemtom, mi lehetne az az anyag, amivel egy szépen festett autót be lehetne
>úgy "vaxolni", hogy ezeket a pólusokat jól eltömje elég tartósan pl
>viasszal. Lehet, hogy nagymértékben elejét lehetne venni a korróziónak.
>
>
regi kadmiumos , cinkes festekek .
van egy 1976-os motorom - erte eso jo sokszor - gyari eredeti a
fenyezese - majdnem teljesen hibatlan femen , muanyagon egyarant .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list