fordulat meres
Nagy Tibor
eltib at monornet.hu
Tue May 30 12:59:10 CEST 2006
> csak annyi volt a problem, hogy érthetetlen számomra hogy ha autó kerékre
> öszpontosítok, ráadásul első kerékre
> akkor ügye alapvetően az a nyomorult kerék nem csak forog hanem még el is
> fordulhat ügye menet irányban, és ráadásul le fel is mozog, ezen okból
> mertem feltételezni eleve hülye az ötlet
Lehet érthetetlen neked de nekem meg így kell, nem tudom miért kell
ezért finoman burkolva lehülyézni mert nem úgy oldom meg ahogyan első
nekifutásra tök értelemszerű lenne. Bizonyára oka van, de az nem
tartozott a kérdéshez.
> és ha normálisan olbvastad volna te is amit én irtam akkor tükröző felületet
> irtam (aszem) nem pedig tökröt
Igen, ebben én hibáztam, egy tükröződő felület nem csak egyféle lehet.
Elnézést.
> és mivel az üzembiztonságot is említetted mertem feltételezni (még mindíg
> autót látva magam előtt) hogy nagy baromság az egész, amikor a hülye
> autógyártók is eléggé védett helyekre induktív jeladókat tettek be az ABS
> szenzornak, de hát hülyék azok is mint állat....
Most megint finoman burkolva engem hülyézel. Én is tudom veled
csinálni -feltéve ha akarod így folytatni- , sőt, anyázni is tudok
szépen burkoltan, de sztem felesleges lenne.
> de közben még gondolkodtam egy kicsit és jutott ezsembe más megoldás is
> mágnes 1 v két db , inkább kettő hogy ki legyen egyensulyozva a kerék,
> lehetőleg valami bikaerős mágnes
> hall cellákból meg felépíteni egy csíkot amekkorát mozoghat a kerék le fel,
> az elforgatás miatt talán nem fog annyira messzire kerülni a mágneses tér a
> hall celláktol hogy ne érzékelje, a rugózás meg egy 10-20cm es átfogású
> halcellacsíkkal kiküszöbölhető, joformán simán párhuzamosítva, na persze
> elméleti szempontból, a kapcsolás technikát most nem részletezem
Köszönöm szépen, a cellacsík nagyon jó ötlet!
--
tib
More information about the Elektro
mailing list