Auto elektronika dolgok

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Sun May 21 12:01:38 CEST 2006


Fuzesi Arnold wrote:

>Miért van az hogy a tetőablak, ajtóablakok csak gyujtaskor mukodnek?
>Piszok idegesítő....
>  
>
mert konnyu lenne ellopni az autot . siman atkotheted a riaszzto altal 
kapcsolt korre is - ha nem aktiv a riaszto akkor ablak nem nyilik 
(persze miutan felhuzta)

>(Lanciában ahhoz szoktam ha nyitva volt az ajtó akkor lehetett huzgalni az 
>ablakokat gyujtas nelkul is. Ezzel már együtt lehet élni, de nem értem mire 
>jó...)
>  
>
nemtom . ha be tud ragadni a kapcsolo , igy nem fog lemerulni az akku .

>Viszont a motoros (áramban többet zabál jóval) ülések meg mennek gyujtas 
>nelkul is.
>  
>
ez valoszinuleg inkabb kilovi sajat biztositekjat ha elromlik
vagy ezt nem ugyanaz a mernok szerelte be , es mas a filozofiaja mint a 
standard biztonsagi rendszereknek - amik megfelelnek valami eu-s 
szabvanynak
esetleg ez opcionalis extra , ezert eleve masik biztositekon vannak .

>Ráadásul valahol elkötötte a km óra felé menő index mazzagot, így a km órán 
>az index visszajelző nem működik. GRRRRRRR ölni tudnék....)
>  
>
lehet hogy azon a szalon keresztul taplal vissza az indexekbe :)))))) 
iparos megoldas .

>Ja, tudtátok hogy a légzsákok gázcsináló patronját kb.10 évente felül illik 
>vizsgálni / cserelni?
>  
>
van benne racio :)

>Érdekes dolgok derülnek ki egy szervízcdből, vagy a kocsiban elhelyezett 
>warning matricák olvasgatásából. :)
>  
>
aha . a vagonerben pl a sofor ulesnek a napellenzojere is tettek egy 
matricat hogy ne szereljek ide hatrafele nezo gyermekulest mert legzsak 
van beszerelve . pedig olyan jol mutatna a kormanyra gumipokozva a kis 
ganxta :)

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list