Auto elektronika dolgok
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sun May 21 12:01:38 CEST 2006
Fuzesi Arnold wrote:
>Miért van az hogy a tetőablak, ajtóablakok csak gyujtaskor mukodnek?
>Piszok idegesítő....
>
>
mert konnyu lenne ellopni az autot . siman atkotheted a riaszzto altal
kapcsolt korre is - ha nem aktiv a riaszto akkor ablak nem nyilik
(persze miutan felhuzta)
>(Lanciában ahhoz szoktam ha nyitva volt az ajtó akkor lehetett huzgalni az
>ablakokat gyujtas nelkul is. Ezzel már együtt lehet élni, de nem értem mire
>jó...)
>
>
nemtom . ha be tud ragadni a kapcsolo , igy nem fog lemerulni az akku .
>Viszont a motoros (áramban többet zabál jóval) ülések meg mennek gyujtas
>nelkul is.
>
>
ez valoszinuleg inkabb kilovi sajat biztositekjat ha elromlik
vagy ezt nem ugyanaz a mernok szerelte be , es mas a filozofiaja mint a
standard biztonsagi rendszereknek - amik megfelelnek valami eu-s
szabvanynak
esetleg ez opcionalis extra , ezert eleve masik biztositekon vannak .
>Ráadásul valahol elkötötte a km óra felé menő index mazzagot, így a km órán
>az index visszajelző nem működik. GRRRRRRR ölni tudnék....)
>
>
lehet hogy azon a szalon keresztul taplal vissza az indexekbe :))))))
iparos megoldas .
>Ja, tudtátok hogy a légzsákok gázcsináló patronját kb.10 évente felül illik
>vizsgálni / cserelni?
>
>
van benne racio :)
>Érdekes dolgok derülnek ki egy szervízcdből, vagy a kocsiban elhelyezett
>warning matricák olvasgatásából. :)
>
>
aha . a vagonerben pl a sofor ulesnek a napellenzojere is tettek egy
matricat hogy ne szereljek ide hatrafele nezo gyermekulest mert legzsak
van beszerelve . pedig olyan jol mutatna a kormanyra gumipokozva a kis
ganxta :)
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list