Auto elektronika dolgok
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun May 21 11:37:00 CEST 2006
Miért van az hogy a tetőablak, ajtóablakok csak gyujtaskor mukodnek?
Piszok idegesítő....
(Lanciában ahhoz szoktam ha nyitva volt az ajtó akkor lehetett huzgalni az
ablakokat gyujtas nelkul is. Ezzel már együtt lehet élni, de nem értem mire
jó...)
Meg lehet csinalni természetesen hogy ne így legyen, de mi a logika benne?
Mielőtt átkötöm gondoltam megkérdem....hátha van logikája.
Viszont a motoros (áramban többet zabál jóval) ülések meg mennek gyujtas
nelkul is.
Nemértem.
Nomeg:
Ha kiveszem a kmórát, akkor nem lehet kinyitni elektromosan a csomagtartót,
csak kulccsal. :)
Aszittem hogy a nagy szerelgetesben valamit elkeféltem.
(szaradjon le a keze aki beszerelte a riasztót, immot. Egy gányt csinált.
Ráadásul valahol elkötötte a km óra felé menő index mazzagot, így a km órán
az index visszajelző nem működik. GRRRRRRR ölni tudnék....)
Tök véletlen a szervíz CD-ben belefutottam hogy van egy boot enable signal,
ami 2km/h felett tiltja a csomagtartó nyitást. Gondolom azzal hogy kiszedtem
a kmórát az a vezeték aktív állapotba került. Vicces lett volna a darabokra
szedem a kocsit emiatt. :)
Mondjuk már félig darabokra szedtem. Mert találtam egy vezetéket ami nem
tudtam hova vezet, és nem illett oda. Aztán 2 óra bontás után megtaláltam a
kihangosítót. :) Ez viszont tök igényesen volt beszerelve. Első dolog ami
tetszett...)
Ja, tudtátok hogy a légzsákok gázcsináló patronját kb.10 évente felül illik
vizsgálni / cserelni?
Érdekes dolgok derülnek ki egy szervízcdből, vagy a kocsiban elhelyezett
warning matricák olvasgatásából. :)
A.
More information about the Elektro
mailing list