Auto elektronika dolgok

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun May 21 11:37:00 CEST 2006


Miért van az hogy a tetőablak, ajtóablakok csak gyujtaskor mukodnek?
Piszok idegesítő....
(Lanciában ahhoz szoktam ha nyitva volt az ajtó akkor lehetett huzgalni az 
ablakokat gyujtas nelkul is. Ezzel már együtt lehet élni, de nem értem mire 
jó...)

Meg lehet csinalni természetesen hogy ne így legyen, de mi a logika benne?
Mielőtt átkötöm gondoltam megkérdem....hátha van logikája.
Viszont a motoros (áramban többet zabál jóval) ülések meg mennek gyujtas 
nelkul is.
Nemértem.

Nomeg:
Ha kiveszem a kmórát, akkor nem lehet kinyitni elektromosan a csomagtartót, 
csak kulccsal. :)
Aszittem hogy a nagy szerelgetesben valamit elkeféltem.
(szaradjon le a keze aki beszerelte a riasztót, immot. Egy gányt csinált. 
Ráadásul valahol elkötötte a km óra felé menő index mazzagot, így a km órán 
az index visszajelző nem működik. GRRRRRRR ölni tudnék....)

Tök véletlen a szervíz CD-ben belefutottam hogy van egy boot enable signal, 
ami 2km/h felett tiltja a csomagtartó nyitást. Gondolom azzal hogy kiszedtem 
a kmórát az a vezeték aktív állapotba került. Vicces lett volna a darabokra 
szedem a kocsit emiatt. :)

Mondjuk már félig darabokra szedtem. Mert találtam egy vezetéket ami nem 
tudtam hova vezet, és nem illett oda. Aztán 2 óra bontás után megtaláltam a 
kihangosítót. :) Ez viszont tök igényesen volt beszerelve. Első dolog ami 
tetszett...)

Ja, tudtátok hogy a légzsákok gázcsináló patronját kb.10 évente felül illik 
vizsgálni / cserelni?

Érdekes dolgok derülnek ki egy szervízcdből, vagy a kocsiban elhelyezett 
warning matricák olvasgatásából. :)

A.




More information about the Elektro mailing list