LPG REGBULL R04
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Fri Jun 30 20:11:50 CEST 2006
trebi at algoritmic.hu wrote:
>Az LPG-nel a begyujtas amugy pont forditva van: nehezebben gyullad, mert a
>lobbanaspontja magasabb a benzinnel. Viszon joval szelesebb
>keverektartomanyban robbanokepes. Ezert szoktak hengerfejesre vagni a gazos
>autokat, mert olyan vegletesen szegeny keverek is begyujthato, ami benzinnel
>mar regesreg nem. Az eges hofoka ilyenkor sokkal magasabb, mint rendes
>korulmenyek kozott, es ezt a hengerfejtomites nem sokaig birja. Be tudnak
>egni persze a szelepek is, ugyhogy csak ovatosan a tekergetessel!
>
>
a tobbi preciz , de ez a resz egy regi felreertes megerositese , ezert
egy kicsit javitanam
az eges hofoka gyorsan emelkedik a stochiometriai arany elereseig - a
dus keverek iranyabol es lankasabban csokken a szegeny iranyaba elmenve
- a dus kevereknel a tuzeloanyag (benzin eseteben) huti a rendszert , ha
gaz van akkor ott is lankas a hofokemelkedes - szegeny kevereknel
szinten csokken a hofok , de ott az eges soran komoly mennyisegben
keletkezik forro atomos oxigen , ami minden szetszed , eleget - ez nem a
hofok eredmenye , de a tunet hasonlo - ezt a felreertest szerettem volna
korrigalni .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list