LPG REGBULL R04

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Fri Jun 30 20:11:50 CEST 2006


trebi at algoritmic.hu wrote:

>Az LPG-nel a begyujtas amugy pont forditva van: nehezebben gyullad, mert a 
>lobbanaspontja magasabb a benzinnel. Viszon joval szelesebb 
>keverektartomanyban robbanokepes. Ezert szoktak hengerfejesre vagni a gazos 
>autokat, mert olyan vegletesen szegeny keverek is begyujthato, ami benzinnel 
>mar regesreg nem. Az eges hofoka ilyenkor sokkal magasabb, mint rendes 
>korulmenyek kozott, es ezt a hengerfejtomites nem sokaig birja. Be tudnak 
>egni persze a szelepek is, ugyhogy csak ovatosan a tekergetessel!
>  
>
a tobbi preciz , de ez a resz egy regi felreertes megerositese , ezert 
egy kicsit javitanam
az eges hofoka gyorsan emelkedik a stochiometriai arany elereseig - a 
dus keverek iranyabol es lankasabban csokken a szegeny iranyaba elmenve 
- a dus kevereknel a tuzeloanyag (benzin eseteben) huti a rendszert , ha 
gaz van akkor ott is lankas a hofokemelkedes - szegeny kevereknel 
szinten csokken a hofok , de ott az eges soran komoly mennyisegben 
keletkezik forro atomos oxigen , ami minden szetszed , eleget - ez nem a 
hofok eredmenye , de a tunet hasonlo - ezt a felreertest szerettem volna 
korrigalni .

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list