polski roadster es hibrid
jhidvegi
jhidvegi at startadsl.hu
Sun Jun 18 21:59:38 CEST 2006
hwsw famulus wrote:
> miert vennem ki?
> inkabb lezarnam a hengert...
> (benzin, szivo, kipufogo szelep)
> es akkor legrugokent mukodne benne a levego.
Elvileg igen, de hogy csinálod meg?
Én egyszer kényszerültem ilyemire. Eltört az egyik hengerben a kipufogó
szelephimba. Nem tehettem mást, ha tovább akartam menni, kiszereltem a
szívószelephimbát is. Ezzel az történt, amit írtál, az a henger nem
dolgozott, de nem is fékezett, a dugattyú elotti gáz (levego) csak rugózott.
Az 1600-os lada pontosan úgy ment, mintha 1200-es lenne. :-) (mert hát az is
lett).
A beömlo elzárása nem jó. Mert ugyan nincs mit szívnia, nincs égés, ezért a
munkaütemben fékezi a motort, ami nem lenne baj, ha a kipufogószelep zárva
maradna, de nem marad. Így ez az ütem nem tud párja lenni valamelyik
szomszédos ütemnek.
Az energiavesztés ott jön létre, amikor a légritka térre rányit a
kipufogószelep.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list