polski roadster es hibrid

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
Sun Jun 18 21:59:38 CEST 2006


hwsw famulus wrote:

> miert vennem ki?
> inkabb lezarnam a hengert...
> (benzin, szivo, kipufogo szelep)
> es akkor legrugokent mukodne benne a levego.

Elvileg igen, de hogy csinálod meg?

Én egyszer kényszerültem ilyemire. Eltört az egyik hengerben a kipufogó 
szelephimba. Nem tehettem mást, ha tovább akartam menni, kiszereltem a 
szívószelephimbát is. Ezzel az történt, amit írtál, az a henger nem 
dolgozott, de nem is fékezett, a dugattyú elotti gáz (levego) csak rugózott. 
Az 1600-os lada pontosan úgy ment, mintha 1200-es lenne. :-) (mert hát az is 
lett).

A beömlo elzárása nem jó. Mert ugyan nincs mit szívnia, nincs égés, ezért a 
munkaütemben fékezi a motort, ami nem lenne baj, ha a kipufogószelep zárva 
maradna, de nem marad. Így ez az ütem nem tud párja lenni valamelyik 
szomszédos ütemnek.

Az energiavesztés ott jön létre, amikor a légritka térre rányit a 
kipufogószelep.

hjozsi 



More information about the Elektro mailing list