hajtaslanc geometria elektromos jarganyhoz

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Mon Jun 12 00:07:20 CEST 2006


jhidvegi wrote:

>Én nem rinyálnék annyira attól, hogy ha két hajtott elso (kormányzott) kerék 
>van. Meg lehet oldani, még akár vészmágneskapcsolóval is, ami nem tesz mást, 
>mint egyszeruen lepárhuzamosítja a két elso motort. Ha meg egy motor van, 
>mert megtartunk mindent, csak a motor kerül ki, a probléma fel se merül.
>  
>
akkor tiz motor tomeget epited a hajtaslancba :(

>Engem változatlanul az a módszer izgat, hogy egy meglévo alkalmas autótipust 
>kiválasztani, amit nem valami eszetlen melóval mechanikailag át lehet 
>alakítani. A cél az lenne, hogy minden szempontból jó kis közlekedoeszköz 
>jöjjön létre úgy, hogy a nagyobb falat munka az elektromos rendszer 
>kialakítása legyen, és annak a mechanikai dolgai, ne pedig váz, futómu, 
>kaszni ... kialakítás. Persze lehet velem nem egyetérteni.
>
egyetertek . de ennek ellenere nem tudom nem tovabbgondolni a projektet .

tolatas - nem tunik megoldhatatlannak - ha orral alltal be akkor tolatni 
kell , de kiallni is gyorsabban all ki mint egy hagyomanyos jargany . - 
ha nekikuldod a hatso kereket a padkanak akkor a hossz fuggvenyeben elve 
kiforditottad a gep orrat 20-30 fokot . ha ilyenkor a hatso kereket pl 
maxi kirugoztatod akkor lecsokken a tengelytav es maris teljes 90 fokot 
fordulhatsz . at kell ezt meg gondolni .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list