hajtaslanc geometria elektromos jarganyhoz
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Mon Jun 12 00:07:20 CEST 2006
jhidvegi wrote:
>Én nem rinyálnék annyira attól, hogy ha két hajtott elso (kormányzott) kerék
>van. Meg lehet oldani, még akár vészmágneskapcsolóval is, ami nem tesz mást,
>mint egyszeruen lepárhuzamosítja a két elso motort. Ha meg egy motor van,
>mert megtartunk mindent, csak a motor kerül ki, a probléma fel se merül.
>
>
akkor tiz motor tomeget epited a hajtaslancba :(
>Engem változatlanul az a módszer izgat, hogy egy meglévo alkalmas autótipust
>kiválasztani, amit nem valami eszetlen melóval mechanikailag át lehet
>alakítani. A cél az lenne, hogy minden szempontból jó kis közlekedoeszköz
>jöjjön létre úgy, hogy a nagyobb falat munka az elektromos rendszer
>kialakítása legyen, és annak a mechanikai dolgai, ne pedig váz, futómu,
>kaszni ... kialakítás. Persze lehet velem nem egyetérteni.
>
egyetertek . de ennek ellenere nem tudom nem tovabbgondolni a projektet .
tolatas - nem tunik megoldhatatlannak - ha orral alltal be akkor tolatni
kell , de kiallni is gyorsabban all ki mint egy hagyomanyos jargany . -
ha nekikuldod a hatso kereket a padkanak akkor a hossz fuggvenyeben elve
kiforditottad a gep orrat 20-30 fokot . ha ilyenkor a hatso kereket pl
maxi kirugoztatod akkor lecsokken a tengelytav es maris teljes 90 fokot
fordulhatsz . at kell ezt meg gondolni .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list