hajtaslanc geometria elektromos jarganyhoz
jhidvegi
jhidvegi at startadsl.hu
Sun Jun 11 23:04:23 CEST 2006
charles hoss wrote:
Az összefoglaló tetszik. Melyik legyen szerinted?
> trike , elol ket kerek , hatul egy , 360 fokban korbeforgathato -
> kormanyzas hatul . nagyon agyament otlet , de nem huzza el a kormanyt
> , kenyelmes es fordulekony .
Ez azért nem túlságosan tetszik, mert nagyon eltéro módon viselkedik a
megszokott járgányokhoz képest. Targoncavezetok elonyben. :-) Fura lenne a
beparkolás, mert beállni egybol lehetne ugye, kifelé meg hátramenetben kéne.
Vészhelyzetben látok nagy veszélyeket. Pl megyünk libasorban közepes
tempóban. Kis elbambulás, elottem féktávon belül fékeznek erosen, vagy
ütköznek. Lehetoségem lenne kikerülni hirtelen kormánymozdulattal, de a
járgány ugye ekkor nem azt teszi, hogy az eleje kitér a kívánt irányban,
hanem a hátulja az ellenkezo irányban. A koccanás jóval esélyesebb lesz.
Én nem rinyálnék annyira attól, hogy ha két hajtott elso (kormányzott) kerék
van. Meg lehet oldani, még akár vészmágneskapcsolóval is, ami nem tesz mást,
mint egyszeruen lepárhuzamosítja a két elso motort. Ha meg egy motor van,
mert megtartunk mindent, csak a motor kerül ki, a probléma fel se merül.
Engem változatlanul az a módszer izgat, hogy egy meglévo alkalmas autótipust
kiválasztani, amit nem valami eszetlen melóval mechanikailag át lehet
alakítani. A cél az lenne, hogy minden szempontból jó kis közlekedoeszköz
jöjjön létre úgy, hogy a nagyobb falat munka az elektromos rendszer
kialakítása legyen, és annak a mechanikai dolgai, ne pedig váz, futómu,
kaszni ... kialakítás. Persze lehet velem nem egyetérteni.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list