hajtaslanc geometria elektromos jarganyhoz
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sun Jun 11 20:59:13 CEST 2006
Halász Ferenc wrote:
>Az utolsó "agyament" csak első pillantásra az. Ha az 1 hátsó kormányzott
>keréknek elég "utánfutása" van (az elfordulás tengelye mögött van a for-
>gástengely), egész jó stabilitást jósolok. Enélkül nő a "kibukfencezés-
>veszély". (Gondolom: az első 2 kerék lenne a hajtott.)
>
>
nem . pont ez benne a nagy dobas . semmilyen trukkozes nem lenne - ha
kell 180 fokot fordithatsz a kereken , mehetsz hatra azonos
parameterekkel , elektronika nelkul , ha valahova betoltad az orrat
akkor be is tudsz allni , mert keresztbeforditva a kerek helyben forditja .
>Akárhogy nézem, a fenti felsorolásból kimaradt a négykerékhajtás (is?).
>Ami nem feltétlenül 4 egyforma motort jelent. Üdv: HFeri
>
>
igen , de ezen meg kotlanek egy kicsit . mar kaphato olyan nissan aminek
elektromos hatsokerekhajtasa van , igy osszkerekes ha nagy a pac .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list