hajtaslanc geometria elektromos jarganyhoz
Halász Ferenc
halaszfm at gmail.com
Sun Jun 11 20:19:58 CEST 2006
charles hoss írta:
> probaljuk mar osszegyujteni a lehetseges futomu konfiguraciokat :
> negykerek , elsokerek hajtas
> negykerek , hatsokerek hajtas
> trike , elol egy kerek , hatul ketto - hajtott kerekek hatul
> trike elol ketto , hatul egy - kormany elol , hajtas hatul
> es egy ami most jutott eszembe , de talan nem remenytelen elektromos
> jarmu eseten :
> trike , elol ket kerek , hatul egy , 360 fokban korbeforgathato -
> kormanyzas hatul . nagyon agyament otlet , de nem huzza el a kormanyt ,
> kenyelmes es fordulekony .
Az utolsó "agyament" csak első pillantásra az. Ha az 1 hátsó kormányzott
keréknek elég "utánfutása" van (az elfordulás tengelye mögött van a for-
gástengely), egész jó stabilitást jósolok. Enélkül nő a "kibukfencezés-
veszély". (Gondolom: az első 2 kerék lenne a hajtott.)
Én azért maradnék a 4 keréknél. Nem zavarna a csak hátsókerékhajtás.
(Skoda100 volt az első kocsim :-) )
Akárhogy nézem, a fenti felsorolásból kimaradt a négykerékhajtás (is?).
Ami nem feltétlenül 4 egyforma motort jelent. Üdv: HFeri
More information about the Elektro
mailing list