Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa
Tucsi
tucsi at madnet.sk
Fri Jun 9 22:25:13 CEST 2006
Hello Halász,
Friday, June 9, 2006, 9:08:43 PM, you wrote:
HF> Ámbérék!
HF> Manapság, mikor már elvetemült módon leszámítológép
HF> van a "modern" óttókba, ami néha okosabb akar lenni
HF> a gyakorlott soféreknél is - abszurdnak tartom, hogy a
HF> megálmodott járgányt másképp kölljön vezetni, másképp
HF> müködjenek a pedáljai, mint a mexokott kocsikban. Semmi
HF> akadályát nem látom annak, hogy a "gázpedál" nyomásával
HF> arányos teljesítmény pumpálódjon a kerekekhez, "gázlevétel"
HF> kvázi üresbekapcsolást szimuláljon, fékpedál lenyomása az
HF> erővel (elmozdulással) arányos fékezést okozzon (természetesen
HF> visszatáplálással, s csak "padlóféknél" blokkolással). Kuplung
HF> csak akkor kő, ha a sebességváltás mech. módon (is) van meg-
HF> oldva. (Ezt amúgy "kerülendőnek" tartom.)
Bocs hogy belekibickedek a palyaszelerol de szerintem ezt a motorfek
dolgot ugy kene megoldani hogy az elektronika kb.-re tudna hogy milyen
fekpedal allashoz mekkora lassulas tartozik es ha ezt mar nem tudja
motorfekkel hozni akkor raengedne a hidraulikat a hagyomanyos fekekre
is. Egy hasonlo tomegu kocsi fekkarakterisztikajat (hu de szep szo :)
) kene tudni a vezerlesnek lemodelezni.
--
Best regards,
Tucsi mailto:tucsi at madnet.sk
More information about the Elektro
mailing list