Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu Jun 8 23:23:04 CEST 2006
Halász Ferenc wrote:
>Röviden: milyen
>hatásfokú az "erőátvitel" ? (Esetleg részegységenként, mint seb-
>váltó, differenciálmü, féltengelycsuklók stb). Ez ahhoz lenne jó,
>hogy a villamos hajtásnál mit lenne érdemes kihagyni, v. kiváltani.
>
>Van-e, más is, akinek hasonló (deviáns) gondolatai támadtak az
>"eredeti" felvetéssel kapcsolatban?
>
igen . en . en egy streamliner-en agyalok mar joideje . nagyon
aramvonalas , kicsi , konnyu gepen ami jol megy annak ellenere hogy
nagyon pici motorja/i van/nak.
a magassagan sokat agyaltam , mert a fo rizikoja az hogy ha akkora es
olyan lapos mint egy koporso akkor rahuznak , rahajtanak elozes
befejezesekor , mert nem latszik elore hogy ott van .
tehat a magassagat nagysebesseghez alacsonyra , varosra magasra kene
tudni allitani
egy akira - kaneda stilusu , vagy suzuki g-strider , vagy aprilia magnet
stilusu gepen toprengtem - vaz ultrakonnyu anyagokbol , lexan burok ,
gumik fogyasztasra es nem tapadasra optimalizalva - esetleg valtozo
geometriaju vazzal .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list