Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa
Fekete Róbert
frobi at harden.hu
Thu Jun 8 12:54:50 CEST 2006
talán az azért is lenne jobb
mert ha még is borul az ember és nem pusztult meg
akkor ha a másikból kilötyi a sav .... nos a fene próbálná ki
egyébként még arra is figyelni kell, hogy az akkuk a folyamatos áramkivét
esetén szintén melegednek
FRob
www.harden.hu
"Minden megoldható legalább egyszer
és ha már egyszer megoldható..."
----- Original Message -----
From: "Varga Zoltán" <radios at satrax.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, June 08, 2006 12:01 PM
Subject: Re: Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa
> Litium-Ionból annyiba fog kerülni, mintha aranyból lenne.
> Én inkább ólomakkuban gondolkoznék, de nem indító, hanem hajtó akkuban.
> Rokkantkocsikhoz, elektromos csónakmotorhoz, hasonló dolgokhoz ajánlják.
> Tul.képpen zselés akku, csak más a cellaszerkezete.
> Az indító akkuk nagy (több 100A) áramot tudnak leadni rövid ideig, a
> hajtó akkuk általában kisebb áramokat tudnak, de tartósan.
>
> Z.
>
> charles hoss írta:
>> Bodosi Bal zs wrote:
>>
>>
>
>> konnyiteskent . van egy herpai laszlo nevu kedves ur bekescsaban akinek
>> van hajtasa pulihoz , meg valami ami 11Kw-os , ez szerintem tul sok is
>> ehhez .
>> a puli elvi maximuma 80km , 60 volt 240Ah , de az eredeti akku a 240 -et
>> 20h alatt adja le , tehat egy mai modernebb akkubol eleg kevesebb is .
>> li-ion nimh vagy valami eros akku .
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list