Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Thu Jun 8 12:06:29 CEST 2006


Bodosi Bal zs wrote:

>Szerintem jo, mert en meg elfelejtettem, hogy igaz, hogy motor ki, de 
>viszont akkuk be, ami lehet, hogy meg dob is a sulyon...
>Van-e valami optimum, ahol mar nem erdemes novelni a sulyt (akkuk 
>darabszama), mert az mar a gyorsitas rovasara megy?
>  
>
a harom eves infok szerint a legjobb minicar akkus hatotavja 120km .
innen szamolhato - a felvett teljesitmeny fuggvenye .

>Valszeg a kispoliba kellene a hatso ules helyere valami szogvasbol 
>hegesztett akku-tarto, hogy fekezeskor ne lottyintsen nyakon savval :)
>2x6 TALAN elfer egymas tetejen.
>  
>
na azt nagyon nem . egy becsapodasnal drama lenne . akkuk kint elol , 
hatul , de bent semmikepp .

>Egy ilyen 170V kornyekere milyen vezerlest celszeru tenni? Ha max. 
>30kW-al szamolunk, akkor az 180A!
>  
>
az itt nehany kolleganak meg kisaram :)

>Az akkuk cellainak sorba kapcsolasa az mekkora aramot enged meg? 
>Tehat BELUL hogyan, mivel vannak osszekotve?
>Egyaltalan lehet ezzel igy szamolni?
>  
>

spiralcellas exide - 1100ccA (amerikai szabvany)

>Mindekeppen kellene valami biztosito, ami az akkukat teljesen le 
>tudja kapcsolni.
>  
>
a pulin egy bazinagy aramtalanito kapcsolo van a muszerfal kozepen - ok 
is rajottek :)


bye
dexter




More information about the Elektro mailing list