Vagjunk bele!-kispoli elektromositasa
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu Jun 8 12:06:29 CEST 2006
Bodosi Bal zs wrote:
>Szerintem jo, mert en meg elfelejtettem, hogy igaz, hogy motor ki, de
>viszont akkuk be, ami lehet, hogy meg dob is a sulyon...
>Van-e valami optimum, ahol mar nem erdemes novelni a sulyt (akkuk
>darabszama), mert az mar a gyorsitas rovasara megy?
>
>
a harom eves infok szerint a legjobb minicar akkus hatotavja 120km .
innen szamolhato - a felvett teljesitmeny fuggvenye .
>Valszeg a kispoliba kellene a hatso ules helyere valami szogvasbol
>hegesztett akku-tarto, hogy fekezeskor ne lottyintsen nyakon savval :)
>2x6 TALAN elfer egymas tetejen.
>
>
na azt nagyon nem . egy becsapodasnal drama lenne . akkuk kint elol ,
hatul , de bent semmikepp .
>Egy ilyen 170V kornyekere milyen vezerlest celszeru tenni? Ha max.
>30kW-al szamolunk, akkor az 180A!
>
>
az itt nehany kolleganak meg kisaram :)
>Az akkuk cellainak sorba kapcsolasa az mekkora aramot enged meg?
>Tehat BELUL hogyan, mivel vannak osszekotve?
>Egyaltalan lehet ezzel igy szamolni?
>
>
spiralcellas exide - 1100ccA (amerikai szabvany)
>Mindekeppen kellene valami biztosito, ami az akkukat teljesen le
>tudja kapcsolni.
>
>
a pulin egy bazinagy aramtalanito kapcsolo van a muszerfal kozepen - ok
is rajottek :)
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list