Volt KisPolszki lett Elektromos
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu Jun 8 00:53:39 CEST 2006
jhidvegi wrote:
>L. Pásztor wrote:
>
>
>
>>>az a kup azert meg egy fekete magia hataran levo dolog .
>>>
>>>
>
>Francokat, színtiszta fizika, könnyu belátni! Ami sokat változtat, az az,
>hogy az út sosem tök sík, és itt jön be a lengéscsillapító hatása, vagy az
>aktív kerékfelfüggesztés. Viszont - errol már volt szó, akkor is le lettem
>hurrogva - fékezésnél nem számít az úthiba, vagy hogy pattog-e a kerék vagy
>nem. Ezt is be lehet látni. Persze nem a pörgos fékezésrol van szó, csak a
>sima blokkoló fékezésrol, amikor áll a kerék. Ha van abs, akkor már számít,
>hogy mennyit van a kerék levegoben...
>
>
hogyan bizonyitottad be ? en errol nem olvastam .
>A túlkormányzott autó kanyarban szarabb, ezt is be lehet látni. A külso
>kerék spiccen van, o viszi a teher zömét, és oldalirányban a kicsúszás
>határán van. Na most, ha túlkormányzott a gép, az azt jelenti, hogy a
>kerékösszetartás nagyobb, azaz a belso kerék még rá is nyom a külsore némi
>oldalirányú erot, holott az már enélkül is spiccen van. Ha viszont
>alulkormányzott, akkor azzal a kis talajnyomással, ami még azért jut rá,
>jobban szeretne kanyarodni, mint a külso, akár csúszik is szlippszeruen, és
>levesz valamit a külso terhelésébol, az autó többet tud teljesíteni.
>
>
hmm . a tulkormanyzott auto az amelyiknek eloszor a hatulja indul meg ,
az alulkormanyzott az amelyiknek az eleje - ennek keves koze van az
osszetartashoz . ugyanarrol beszelunk ?
bye
dexter
>
>
>>Kösz Dexter hogy ilyen alaposan összefoglaltad Hjozsi számára, nekem
>>
>>
>
>Én meg köszönöm a lekezelést, kiszállok a témából. Nálatok ez az egész
>színtiszta ezoterika, nincs értelme beszélgetni róla.
>
>hjozsi
>
>-----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list