Volt KisPolszki lett Elektromos

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Thu Jun 8 00:53:39 CEST 2006


jhidvegi wrote:

>L. Pásztor wrote:
>
>  
>
>>>az a kup azert meg egy fekete magia hataran levo dolog .
>>>      
>>>
>
>Francokat, színtiszta fizika, könnyu belátni! Ami sokat változtat, az az, 
>hogy az út sosem tök sík, és itt jön be a lengéscsillapító hatása, vagy az 
>aktív kerékfelfüggesztés. Viszont - errol már volt szó, akkor is le lettem 
>hurrogva - fékezésnél nem számít az úthiba, vagy hogy pattog-e a kerék vagy 
>nem. Ezt is be lehet látni. Persze nem a pörgos fékezésrol van szó, csak a 
>sima blokkoló fékezésrol, amikor áll a kerék. Ha van abs, akkor már számít, 
>hogy mennyit van a kerék levegoben...
>  
>
hogyan bizonyitottad be ? en errol nem olvastam .

>A túlkormányzott autó kanyarban szarabb, ezt is be lehet látni. A külso 
>kerék spiccen van, o viszi a teher zömét, és oldalirányban a kicsúszás 
>határán van. Na most, ha túlkormányzott a gép, az azt jelenti, hogy a 
>kerékösszetartás nagyobb, azaz a belso kerék még rá is nyom a külsore némi 
>oldalirányú erot, holott az már enélkül is spiccen van. Ha viszont 
>alulkormányzott, akkor azzal a kis talajnyomással, ami még azért jut rá, 
>jobban szeretne kanyarodni, mint a külso, akár csúszik is szlippszeruen, és 
>levesz valamit a külso terhelésébol, az autó többet tud teljesíteni.
>  
>
hmm . a tulkormanyzott auto az amelyiknek eloszor a hatulja indul meg , 
az alulkormanyzott az amelyiknek az eleje - ennek keves koze van az 
osszetartashoz . ugyanarrol beszelunk ?

bye
dexter

>  
>
>>Kösz Dexter hogy ilyen alaposan összefoglaltad Hjozsi számára, nekem
>>    
>>
>
>Én meg köszönöm a lekezelést, kiszállok a témából. Nálatok ez az egész 
>színtiszta ezoterika, nincs értelme beszélgetni róla.
>
>hjozsi 
>
>-----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
>
>  
>




More information about the Elektro mailing list