Teherautó rakomány mérés

Erdos Zoltan silverst at axelero.hu
Mon Jul 24 21:48:55 CEST 2006


Guminyomas nem jo, a gumi nyomasat alapvetoen nem a teher, hanem az 
adott geometriaba toltott levegomennyiseg hatarozza meg.
A rarakott teher ugyan osszenyomja a gumit geomatriailag, de ez felveszi 
a terhet. A nyomas nem valtozik.

Csak egy rovid dolog, probald ki:
allitsd be a szemelyautod guminyomasat, majd rakd meg csurig es 
ellenorizd vissza.

Aztan menj ebben a melegben (vagy csak allj a napon) egy picit es ujra 
merd meg.  Ez utobbi komolyabb hatas lesz, mint a teljes terheles.. 
(amit szerintem nem tudsz kimerni)

Z.

Fekete Róbert wrote:

> guminyomás jó lenne
> csak hát az emberek találékonyak ám de kibaszottul
> 
> és ezen okból kfolyólag semelyik megoldás sem lesz hülye pláne nem 
> atombiztos
> 
>  FRob
> 
>  www.harden.hu
> 
>  "Minden megoldható legalább egyszer
>  és ha már egyszer megoldható..."
> ----- Original Message ----- 
> From: "Horváth Attila" <mistyc at fibermail.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Monday, July 24, 2006 9:11 PM
> Subject: Re: Teherautó rakomány mérés
> 
> 
> Hááát.. A guminyomás érdekes ötlet, de elég neccesnek tűnik a
> gyakorlatban. Nameg, melyiken mérve a ki tudja hányból? :)
> Ennek hülye- és atombiztosnak kell lennie.
> 
> 
> Attila
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
> 




More information about the Elektro mailing list