Teherautó rakomány mérés
Erdos Zoltan
silverst at axelero.hu
Mon Jul 24 21:48:55 CEST 2006
Guminyomas nem jo, a gumi nyomasat alapvetoen nem a teher, hanem az
adott geometriaba toltott levegomennyiseg hatarozza meg.
A rarakott teher ugyan osszenyomja a gumit geomatriailag, de ez felveszi
a terhet. A nyomas nem valtozik.
Csak egy rovid dolog, probald ki:
allitsd be a szemelyautod guminyomasat, majd rakd meg csurig es
ellenorizd vissza.
Aztan menj ebben a melegben (vagy csak allj a napon) egy picit es ujra
merd meg. Ez utobbi komolyabb hatas lesz, mint a teljes terheles..
(amit szerintem nem tudsz kimerni)
Z.
Fekete Róbert wrote:
> guminyomás jó lenne
> csak hát az emberek találékonyak ám de kibaszottul
>
> és ezen okból kfolyólag semelyik megoldás sem lesz hülye pláne nem
> atombiztos
>
> FRob
>
> www.harden.hu
>
> "Minden megoldható legalább egyszer
> és ha már egyszer megoldható..."
> ----- Original Message -----
> From: "Horváth Attila" <mistyc at fibermail.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Monday, July 24, 2006 9:11 PM
> Subject: Re: Teherautó rakomány mérés
>
>
> Hááát.. A guminyomás érdekes ötlet, de elég neccesnek tűnik a
> gyakorlatban. Nameg, melyiken mérve a ki tudja hányból? :)
> Ennek hülye- és atombiztosnak kell lennie.
>
>
> Attila
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list