Re: négyeshatos
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Jul 19 12:16:51 CEST 2006
En ugy tudom hogy ez a combino egy eleg modern cucc. Miota alacsonypadlos kell legyen minden busz es villamos, nem nagyon van folos hely lob..o konditelepek es hasonlok elhelyezesere. Raadasul egy ilyen villinger nem ket tonna, hatalmas energiakrol beszelunk, mondjuk egy toyota prius-hoz kepest.
vajk
----- Original Message ----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Wednesday, 19 July, 2006 10:57:34 AM
Subject: Re: négyeshatos
vajk fekete wrote:
> azert kellett a vastag kabel, mert visszataplalos a fekezes. eddig
> volt sok betaplalasi pont, minden gep a legkozelebbitol huzta az
> aramot es kesz. most ritkabban vannak a betapok, es igy egy drotrol
> tobb villamos megy egyszerre. azert kellett ritkitani a betapot, hogy
> egy aramkoron jo esellyel legyen akar tobb masik gep is amikor egy
> fekez.
Rendben, értem, köszi!
Amúgy ma már nem inkább úgy oldják meg, hogy a villanyoba beraknak valami
saját energiatárolót, ami egy fékezésnyi energiát el tud tárolni? Pl valami
lób..ó konditelepet? Persze ezek elég öreg villamosok, így érthető, ha ez
még nem így van megoldva.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list