Re: négyeshatos

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Wed Jul 19 02:21:41 CEST 2006


Feltételezem, hogy hallgatod a klubrádiót (no politika flame!!!)

Ma este beszéltek valami fopolgármesteri vagy bkv vagy mi fejesek. Kérdezi a 
riporter, hogy ki volt aki managelte ezt az egészet. Hát a bkv 
mittudoménmilyen fofo technikai vezérigazgatója. És miért nem jutott eszébe, 
hogy ha háromszoros a kábel, akkor az oszlopokat is minimum meg kéne 
vizsgálni vagy erosíteni? Hát mer o vezérigazgató és nem érthet mindenhez, 
az nem az o dolga.
Akkor megkérdezném, hogy mi a franc az o dolga? Nem mondom, hogy tudjon 
teljesítményszabályzót javítani a villamosban, de az, hogy ráküldjön valakit 
az oszlopokra???

Kérdés: mikorra lehet átadni a cuccost?
Hát, a legoptimistább vélemények szerint talán az úszó EB-re.

Na, az lesz egy nagy show: EB a Margit szigeten, oszt európa nennyen át 
gyalog a hídon. Végülis sportesemény, vagymiafene?
(medence, lelátó, ilyenek egyáltalán lesz?)


Gábor


----- Original Message ----- 
From: "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, July 19, 2006 2:03 AM
Subject: Re: négyeshatos


Huszti Andras wrote:

> Milyen 5 masikat? Multkor ket allomas kozott hibasodott meg az egyik
> szerelveny. Persze hogy az a zsir uj villinger....

Állítólag azért, mert nem tudták a nehezebb madzagok belógását megfelelore
állítani (nagyobbat kellett volna feszíteni, de nem volt mihez), és a túl
nagy belógás eltörte az áramszedot. Én mondjuk ezt se értem, mert láttam én
már vonatot is, meg villamost is olyan helyre bemenni, ahol majdnem tök le
kellett nyomódnia az áramszedonek ahhoz, hogy átférjen valami híd alatt.
Erre biztos most is van példa.

Az a történet - ahogy elmesélte egy bkv-s vagy ki -, hogy nem volt generál
kivitelezo vagy valaki, aki összehangolta volna a munkákat. Ezért minden
kivitelezo egyszerre akart dolgozni, kénytelenek voltak valamit kihagyni.




More information about the Elektro mailing list