Zöldkártya [igazi]
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Wed Jul 5 20:50:20 CEST 2006
trebi at algoritmic.hu wrote:
> Ez igaz, a meres modjat viszont eloirhatjak. Ami nem is az alapjarat
> dolognal szamit, ez egyertelmuen jogserto dolog (bar ettol meg elo van
> irva), de ez ellen meg lehet tenni hagyomanyos beallitgatassal, kulso
> hutoventillatorral, hogy a gyari ne induljon be stb.
> Hanem az oreg, hagyomanyos adagolos dizelautok szethajtasanal. Alapjaratrol
> 1 masodpercnel nem rovidebb, es 1.5 masodpercnel nem hosszabb ido alatt el
> kell erni vele a leszabalyozasi fordulatszamot, aztan ott porgetni minimum
> 1, gyakorlatban legalabb masfel _percig_, mint a barom. Lehet hogy a
> fustoles meg rendben is lenne, de az oregebb dizelek nagyon nem csipik, ha
> uveghangon porgeted oket allo helyzetben. Nem ritka a hajtokarok
> leszakadasa, motor kikonyokolese, mert a tulaj meg a budos eletben nem
> porgette ennyire a motort... A masik fele az ugynek, hogy a hagyomanyos
> adagolok regulatorai, amik limitalnak a fordulatszamot, epp emiatt nincsenek
> hasznalva evek ota, es nem biztos, hogy megindul kifele a ropsuly. Ha meg
> nem indul meg, akkor szinte garantaltan szetrepul a motor, valahol 7-8-10
> ezres fordulatszam tajekan, mert 4500-tol van a piros mezo... Es mire
> lekapnad a gyujtast, addigra mar annyi, ez egy pozitivan visszacsatolt
> rendszer, tizedmasodpercek alatt foluvolt a motor, aztan durr.
ki . ezert van lehetoseg kitalalni a masik oldalt is .
a motorom leszabalyzasi fordulatszama uzemi allapotban 9000felett van
(palyan neha tobb)
vizsgan es ellenorzesen 1500-2000. forgassa szet a genyo .
auton meg ugy fogom megcsinalni hogy "elromlik" ha szet probaljak
porgetni , es a javitasi koltseget szepen kiszamlazom - ezen lehet
kuzdeni stb - nehogy mar egy allami alkalmazott csessze szet az automat
- anelkul hogy en is megszorongassam a mogyoroit .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list