Zöldkártya [igazi]

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Wed Jul 5 20:50:20 CEST 2006



trebi at algoritmic.hu wrote:
> Ez igaz, a meres modjat viszont eloirhatjak. Ami nem is az alapjarat 
> dolognal szamit, ez egyertelmuen jogserto dolog (bar ettol meg elo van 
> irva), de ez ellen meg lehet tenni hagyomanyos beallitgatassal, kulso 
> hutoventillatorral, hogy a gyari ne induljon be stb.
> Hanem az oreg, hagyomanyos adagolos dizelautok szethajtasanal.  Alapjaratrol 
> 1 masodpercnel nem rovidebb, es 1.5 masodpercnel nem hosszabb ido alatt el 
> kell erni vele a leszabalyozasi fordulatszamot, aztan ott porgetni minimum 
> 1, gyakorlatban legalabb masfel _percig_, mint a barom. Lehet hogy a 
> fustoles meg rendben is lenne, de az oregebb dizelek nagyon nem csipik, ha 
> uveghangon porgeted oket allo helyzetben. Nem ritka a hajtokarok 
> leszakadasa, motor kikonyokolese, mert a tulaj meg a budos eletben nem 
> porgette ennyire a motort... A masik fele az ugynek, hogy a hagyomanyos 
> adagolok regulatorai, amik limitalnak a fordulatszamot, epp emiatt nincsenek 
> hasznalva evek ota, es nem biztos, hogy megindul kifele a ropsuly. Ha meg 
> nem indul meg, akkor szinte garantaltan szetrepul a motor, valahol 7-8-10 
> ezres fordulatszam tajekan, mert 4500-tol van a piros mezo... Es mire 
> lekapnad a gyujtast, addigra mar annyi, ez egy pozitivan visszacsatolt 
> rendszer, tizedmasodpercek alatt foluvolt a motor, aztan durr.

ki . ezert van lehetoseg kitalalni a masik oldalt is .
a motorom leszabalyzasi fordulatszama uzemi allapotban 9000felett van 
(palyan neha tobb)
vizsgan es ellenorzesen 1500-2000. forgassa szet a genyo .
auton meg ugy fogom megcsinalni hogy "elromlik" ha szet probaljak 
porgetni , es a javitasi koltseget szepen kiszamlazom - ezen lehet 
kuzdeni stb - nehogy mar egy allami alkalmazott csessze szet az automat 
- anelkul hogy en is megszorongassam a mogyoroit .

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list