a magnesfekes bicaj - a megoldas
Acs Gabor
agabor at electrodesign.hu
Wed Jan 18 16:15:53 CET 2006
Vagy mégjobb lenne egy komplett autóelektronika?
Generátor+töltésszabályzó+akkumulátor.
Nem tudom, mennyire jók az autós generátor jellemzői. Mennyi a saját
ellenállása a forgatás ellen, tehát terhelés nélkül simán fut? Mekkora
fordulat kell egy normális kimenőáramhoz?
Úgy gondolom, a töltőáramot kellene valahogy növelni, ha a bicikli
ellenállását akarom növelni, ha pedig elérte a maximumot, műterhelést
beiktatni. Ennek a kütyünek a használata inkább a kb 1 órás közepes
terhelésű tekerés lenne, nem a pár perces csúcsterhelés, így talán annyira
nem fordul elő a túl nagy áramú töltés.
Milyen fajta akkumulátor bírná ezt az üzemmódot. Tehát rendszertelen töltés,
sokszor teljes kisütés?
Gábor
----- Original Message -----
From: "jhidvegi" <jhidvegi at startadsl.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, January 18, 2006 12:46 AM
Subject: Re: a magnesfekes bicaj - a megoldas
> Szerintem inkább nagyobb feszű motor és nagyobb/több aksi kell, mert, mint
> kiderült, legalább 50-60W-ot ki tudunk fejteni, de inkább 100 fölött lesz
> az igaz, az meg már akkora töltőáram, hogy az aksi hamar túltöltődhetne.
> Valahogy nem tudom elhinni, hogy Bodosi Balázs csak 50-60W-ot produkált
> volna. Talán az lehet a háttérben, hogy a hajtáslánc nagyon veszteséges
> valahol.
More information about the Elektro
mailing list