a magnesfekes bicaj - a megoldas

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Wed Jan 18 16:15:53 CET 2006


Vagy mégjobb lenne egy komplett autóelektronika? 
Generátor+töltésszabályzó+akkumulátor.

Nem tudom, mennyire jók az autós generátor jellemzői. Mennyi a saját 
ellenállása a forgatás ellen, tehát terhelés nélkül simán fut? Mekkora 
fordulat kell egy normális kimenőáramhoz?

Úgy gondolom, a töltőáramot kellene valahogy növelni, ha a bicikli 
ellenállását akarom növelni, ha pedig elérte a maximumot, műterhelést 
beiktatni. Ennek a kütyünek a használata inkább a kb 1 órás közepes 
terhelésű tekerés lenne, nem a pár perces csúcsterhelés, így talán annyira 
nem fordul elő a túl nagy áramú töltés.

Milyen fajta akkumulátor bírná ezt az üzemmódot. Tehát rendszertelen töltés, 
sokszor teljes kisütés?


Gábor



----- Original Message ----- 
From: "jhidvegi" <jhidvegi at startadsl.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, January 18, 2006 12:46 AM
Subject: Re: a magnesfekes bicaj - a megoldas


> Szerintem inkább nagyobb feszű motor és nagyobb/több aksi kell, mert, mint 
> kiderült, legalább 50-60W-ot ki tudunk fejteni, de inkább 100 fölött lesz 
> az igaz, az meg már akkora töltőáram, hogy az aksi hamar túltöltődhetne. 
> Valahogy nem tudom elhinni, hogy Bodosi Balázs csak 50-60W-ot produkált 
> volna. Talán az lehet a háttérben, hogy a hajtáslánc nagyon veszteséges 
> valahol.




More information about the Elektro mailing list