Telefonközpont-programozás
tamas at ajrg.hu
tamas at ajrg.hu
Thu Aug 10 00:59:17 CEST 2006
Hello!
Megnéztem én is, valóban a TA központokba még lehetett tarifavevő kártyát tenni,
szerintem ezt azért vették ki, mert úgy voltak vele, hogy a telefonközpont majd
számol (call charge calculation), nekem nem is evvel van bajom; a gond továbbra
is az, hogy minden jel szerint a hívás létrejöttét a telefonközpont csak a
polarity reverse eljárással tudja felismerni, azt meg hivatalosan
szolgáltatásként a t-com nem nyújtja.
(még a végén csinálok egy pay tone -> polarity reverse átalakítót, és
meggazdagodom a sok panasonic központ tulajdonoson...)
Tamás
> A pana is visszafelé fejlődik a TA-s központokba még lehetett tarifavevő
> kártyát rakni.
>
>
> Ez a TA és a TE központ összehasonlító leírásból van:
>
> 20. Pay Tone function
> The KX-TES does not support the pay tone function. Therefore the following
> system programming steps are deleted.
> [920] Pay Tone Detection Assignment
> [921] Currency Assignment
> [922] Pay Tone SMDR Format 1
> [923] Pay Tone SMDR Format 2
> [924] Secret Printing
> [925] Budget Management
> [926] Budget Limit Selection
>
>
> Magyarul kiszedték belőle ezt a funkciót :-(
>
> Lehet hogy nem sokan használták?
>
> Üdv: Gomby
>
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Nandor Szabo [mailto:nandi at freemail.hu]
> Sent: Wednesday, August 09, 2006 8:39 AM
> To: tamas at ajrg.hu
> Subject: Re: Telefonközpont-programozás
>
> Szia!
>
> Ezt pólusfordításnak hívják T-Com berkekben.
> Az utcai telefonfülkéknél használják. Ha van T-Com-os ismerősöd,
> megérdeklődheted, rá lehet e tenni a vonaladra. Ügyfélszolgálatot szerintem
> nem érdemes kérdezni, lehet, hogy meg se értik mit akarsz.
>
> üdv: Nándi
>
>
>
> > Hello,
>
> > elméletileg a telefonközpont a Polarity Reverse Detection nevű
> > eljárással tudná észlelni a hívás létrejöttét, de ezt szerintem a
> > Matáv (utódja) nem nyújtja, mert ha bekapcsolom ezt az opciót, akkor
> > nem logol a központ egyetlen hívást sem. Ha kikapcsolom, akkor viszont
> > a létre nem jövő hívásokat is kiküldi a soros porton keresztül.
> > Tud esetleg valaki többet mondani erről a polarity reverse dologról?
> > Esetleg nincs valami olyan eszköz, amelyik a díjindító jelet ilyen
> > polarity reverse-re konvertálja a fővonalakon?
>
> > Üdv.
> > Tamás
>
> > Idézés No Name <no.name at t-online.hu>:
>
> >> Hali,
> >>
> >> Ez a központ nem tudja értelmezni a 12KHz díjindító jelet.
> >> Itt csak a saccolós módszerrel tudod az SMDR lista alapján a
> >> hívásokat kiértékelni Ez a saccolós módszer eléggé elterjedt, több
> >> tarifáló progi is így működik.
> >> (Compargó,WinTarif;Taxawin)
> >> Szerintem ha nem jön létre a kapcsolat nem kerül bele az SMDR log-ba
> >> de ezt egyszerűen ki tudod próbálni egy pár hívással.
> >> Ha belekerül akkor csak azt tudod csinálni hogy a nagyon rövid
> >> hívásokat nem számolod.
> >> Régebben voltak olyan rendszerek amin keresztül járatták a központ
> >> elött a fővonalakat, és ott log-olták a tarifa jeleket.
> >>
> >> Üdv: Gomby
> >>
> >>
> >> -----Original Message-----
> >> From: Laszlo POCSAI [mailto:pocsai at atme-net.hu]
> >> Sent: Tuesday, August 08, 2006 9:00 AM
> >> To: tamas at ajrg.hu
> >> Subject: Re: Telefonközpont-programozás
> >>
> >>
> >> Hello tamas!
> >>
> >> 2006. augusztus 8. 0:47:51 irtad:
> >>
> >>
> >> tah> Remélem, hogy tud nekem valaki segíteni, a következő a problémám:
> >> tah> egy Panasonic KX-TEM824CE telefonközpontot programozgatok
> >> tah> mostanság, amely egy SMDR információt tud kiadni a soros
> >> tah> kimenetén, ami gyakorlatilag a fővonalakról érkező és főleg arra
> >> tah> kimenő hívások
> >> logja.
> >> tah> A gondom a következő: sehogyan sem tudom elérni, hogy kimenő
> >> tah> hívás esetén csak a ténylegesen létrejövő időt számlálja a
> >> tah> központ, sehogyan sem tudja a kütyü detektálni a hívás
> >> tah> létrejöttét. Mivel kvázi belső számlázást szeretnék csinálni,
> >> tah> (és nincs idő megvárni a hivatalos részletes telefonszámlát), ezért
> szeretnék pontos lenni.
> >> tah> (Például nem szeretnék olyan hívást leszámlázni, amelyik létre
> >> tah> sem jött, mert a hívott nem vette fel a telefont.)
> >>
> >>
> >> Rendeld meg az un "díjindítójel" szolgáltatást a szolgáltatótól.
> >>
> >>
> >> Minden jot!
> >> Laszlo
> >>
> >>
> >>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >>
>
>
>
>
> > ----------------------------------------------------------------
> > This message was sent using IMP, the Internet Messaging Program.
>
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
>
>
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
----------------------------------------------------------------
This message was sent using IMP, the Internet Messaging Program.
More information about the Elektro
mailing list