RE: Telefonközpont-programozás
Gombosi Géza
gombosi.geza at gt-team.hu
Wed Aug 9 23:41:08 CEST 2006
Hali,
Nézd meg ezt: http://taritax.hu/
Itt van olyan kütyü ami megoldaná a problémád (Taritax Print MultiLine) de 8
vonalhoz már majdnem egy központ ára.
A pana is visszafelé fejlődik a TA-s központokba még lehetett tarifavevő
kártyát rakni.
Ez a TA és a TE központ összehasonlító leírásból van:
20. Pay Tone function
The KX-TES does not support the pay tone function. Therefore the following
system programming steps are deleted.
[920] Pay Tone Detection Assignment
[921] Currency Assignment
[922] Pay Tone SMDR Format 1
[923] Pay Tone SMDR Format 2
[924] Secret Printing
[925] Budget Management
[926] Budget Limit Selection
Magyarul kiszedték belőle ezt a funkciót :-(
Lehet hogy nem sokan használták?
Üdv: Gomby
-----Original Message-----
From: Nandor Szabo [mailto:nandi at freemail.hu]
Sent: Wednesday, August 09, 2006 8:39 AM
To: tamas at ajrg.hu
Subject: Re: Telefonközpont-programozás
Szia!
Ezt pólusfordításnak hívják T-Com berkekben.
Az utcai telefonfülkéknél használják. Ha van T-Com-os ismerősöd,
megérdeklődheted, rá lehet e tenni a vonaladra. Ügyfélszolgálatot szerintem
nem érdemes kérdezni, lehet, hogy meg se értik mit akarsz.
üdv: Nándi
> Hello,
> elméletileg a telefonközpont a Polarity Reverse Detection nevű
> eljárással tudná észlelni a hívás létrejöttét, de ezt szerintem a
> Matáv (utódja) nem nyújtja, mert ha bekapcsolom ezt az opciót, akkor
> nem logol a központ egyetlen hívást sem. Ha kikapcsolom, akkor viszont
> a létre nem jövő hívásokat is kiküldi a soros porton keresztül.
> Tud esetleg valaki többet mondani erről a polarity reverse dologról?
> Esetleg nincs valami olyan eszköz, amelyik a díjindító jelet ilyen
> polarity reverse-re konvertálja a fővonalakon?
> Üdv.
> Tamás
> Idézés No Name <no.name at t-online.hu>:
>> Hali,
>>
>> Ez a központ nem tudja értelmezni a 12KHz díjindító jelet.
>> Itt csak a saccolós módszerrel tudod az SMDR lista alapján a
>> hívásokat kiértékelni Ez a saccolós módszer eléggé elterjedt, több
>> tarifáló progi is így működik.
>> (Compargó,WinTarif;Taxawin)
>> Szerintem ha nem jön létre a kapcsolat nem kerül bele az SMDR log-ba
>> de ezt egyszerűen ki tudod próbálni egy pár hívással.
>> Ha belekerül akkor csak azt tudod csinálni hogy a nagyon rövid
>> hívásokat nem számolod.
>> Régebben voltak olyan rendszerek amin keresztül járatták a központ
>> elött a fővonalakat, és ott log-olták a tarifa jeleket.
>>
>> Üdv: Gomby
>>
>>
>> -----Original Message-----
>> From: Laszlo POCSAI [mailto:pocsai at atme-net.hu]
>> Sent: Tuesday, August 08, 2006 9:00 AM
>> To: tamas at ajrg.hu
>> Subject: Re: Telefonközpont-programozás
>>
>>
>> Hello tamas!
>>
>> 2006. augusztus 8. 0:47:51 irtad:
>>
>>
>> tah> Remélem, hogy tud nekem valaki segíteni, a következő a problémám:
>> tah> egy Panasonic KX-TEM824CE telefonközpontot programozgatok
>> tah> mostanság, amely egy SMDR információt tud kiadni a soros
>> tah> kimenetén, ami gyakorlatilag a fővonalakról érkező és főleg arra
>> tah> kimenő hívások
>> logja.
>> tah> A gondom a következő: sehogyan sem tudom elérni, hogy kimenő
>> tah> hívás esetén csak a ténylegesen létrejövő időt számlálja a
>> tah> központ, sehogyan sem tudja a kütyü detektálni a hívás
>> tah> létrejöttét. Mivel kvázi belső számlázást szeretnék csinálni,
>> tah> (és nincs idő megvárni a hivatalos részletes telefonszámlát), ezért
szeretnék pontos lenni.
>> tah> (Például nem szeretnék olyan hívást leszámlázni, amelyik létre
>> tah> sem jött, mert a hívott nem vette fel a telefont.)
>>
>>
>> Rendeld meg az un "díjindítójel" szolgáltatást a szolgáltatótól.
>>
>>
>> Minden jot!
>> Laszlo
>>
>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
> ----------------------------------------------------------------
> This message was sent using IMP, the Internet Messaging Program.
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list