HV amp meg mindig...
Onódi Ákos
onodi at t-online.hu
Fri Aug 4 19:54:37 CEST 2006
szia
Amit leírtál az teljesen természetes, ezért fűztem hozzá, hogy komolyabb árammeghajtást kell biztosítani a T4;T1-nek, akár a kondikat növeled, akár az R3-6-ot csökkented. A T4;T1 meghajtóimpedanciáját jelentősen kellene csökkenteni.
>Nagyobb soros source ellenallast kellene alkalmazni (56ohm), hogy a T7 T8
>uzemszeruen nyisson, ezzel stabilan tartva a nyugalmi aramot.
A baj szerintem, hogy ekkor elveszti a linearitását az áramkör.
>Velemeny?
Nem tudom, még sosem csináltam ilyet, de kíváncsi vagyok rá.
viszont a hídkapcsolás fele ekkora tápfesszel miért nem jó?
Ákos
----- Original Message -----
From: Moczik Gabor
To: elektro at tesla.hu
Sent: Friday, August 04, 2006 5:09 PM
Subject: Re: HV amp meg mindig...
Onódi Ákos wrote:
> Sokat segít a problémán, ha lecsökkented a 1megás ellenállásokat annyira, hogy akár 2-5W-ot disszipáljanak.
Hah, nem annyira trivialis modositas ez!
Mar majdnem beforrasztottam a 100k/2W ellenallasokat, de...
Ha csokkentem az R3..6-ot 100k-ra, akkor ha a kimenet 0, akkor mindket
oldalon folyik 1.8mA aram. Ha a kimenet -340V, akkor a felso oldalon maris
3.52mA folyik, ami miatt nagyobb fesz esik az R1-en, es ez nyitasra
kenyszeriti a felso sort.
Tovabba nyugalmi helyzetben is romlik a nyugalmi aram tapfesz-stabilitasa,
raadasul ongerjeszto, novekvo tapra no az R1-es eso fesz, no a nyugalmi
aram. Ha a tap gyenge, akkor ettol leesik a fesz, de ha nem...
Nagyobb soros source ellenallast kellene alkalmazni (56ohm), hogy a T7 T8
uzemszeruen nyisson, ezzel stabilan tartva a nyugalmi aramot.
Hogy vezerelni is lehessen kell meg ket tranyo, soros 1ohm-al, ami
0.98ohm-ig sontolni tudja az R9 R11-et.
Velemeny?
--
((( Móczik Gábor )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu )))
((( Skype: moczik )))--((( Website: http://www.progzmaster.hu )))
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list