AVR & játékautó
Auth Gábor
auth.gabor at enaplo.hu
Wed Apr 19 19:59:18 CEST 2006
Halihó!
zoldnap at freemail.hu ezt írta:
> Irj egy programot DirectX-re vagy openGL-re, ami mozgatja, forgatja a
> tankokat egy virtualis jatekteren (az egyszeruseg kedveert lehet egy
> teljesen sik palya, esetleg par akadallyal es legyen kerites, ami
> megakadalyozza, hogy kimenjenek a jarmuvek a palyarol). Ezutan
> csinalj egy frameworkot, amivel ezen a virtualis jatekteren konnyen
> lehet iranyitani a tankokat, bizonyos dolgokat lehet detektalni, stb.
> A diakok pedig mondjuk irjanak egy java classt (ha ez tul bonyolult
> nekik, akkor ne egy classt kelljen irni, hanem csak egy text filet,
> amit aztan egy class parseol es annak megfeleloen mukodik). Ezen
> classokat pedig a 3D-s megjelenito progi toltse be es futtassa mint
> szalakat. Ez is lehet olyan izgalmas, mint egy hardveres megvalositas
> szerintem..
Ez 2D-ben kész van, mint olvashattad. Igen, izgalmas. :)
De szeretném bemutatni, hogy miképp lehet a programozást a PC-től
függetleníteni.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu
+36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141 -=- Skype: authgabor
More information about the Elektro
mailing list