AVR & játékautó

zoldnap at freemail.hu zoldnap at freemail.hu
Wed Apr 19 20:00:03 CEST 2006


>   A lényeg az lenne, hogy C/C++ nyelven fel tudjuk tölteni a programot 
> az autókra, majd valahogy a földre téve már a program vezérelje. 
> Látványos legyen a program hatása... :)
>   Valószínűleg saját zsebből menne a projekt, ezért minél olcsóbb 
> megoldás érdekelne, kinek milyen ötlete van? :)))

Valositsd meg szoftverbol 0ft-ert. Szerintem nem igazan van ertelme ezt
hardveresen megvalositani, mert sok szabalyozastechnikai problema fog
elojonni, kozben (gondolom) inkabb a mesterseges intelligencia
kitalalasa lenne a diakok feladata. Ha ram hallgatsz akkor inkabb tedd a
kovetkezot:

Irj egy programot DirectX-re vagy openGL-re, ami mozgatja, forgatja a
tankokat egy virtualis jatekteren (az egyszeruseg kedveert lehet egy
teljesen sik palya, esetleg par akadallyal es legyen kerites, ami
megakadalyozza, hogy kimenjenek a jarmuvek a palyarol). Ezutan csinalj
egy frameworkot, amivel ezen a virtualis jatekteren konnyen lehet
iranyitani a tankokat, bizonyos dolgokat lehet detektalni, stb. A diakok
pedig mondjuk irjanak egy java classt (ha ez tul bonyolult nekik, akkor
ne egy classt kelljen irni, hanem csak egy text filet, amit aztan egy
class parseol es annak megfeleloen mukodik). Ezen classokat pedig a 3D-s
megjelenito progi toltse be es futtassa mint szalakat. Ez is lehet olyan
izgalmas, mint egy hardveres megvalositas szerintem.. plusz a diakok meg
a log-ot is megkaphatjak, hogy pontosan mi tortent egy-egy csata
alkalmaval, hogyan lehetne javitani a programon.. Lehet gyorsitani is a
szimulaciot, hogyha esetleg tul lassu lenne a jatekmenet valos idoben,
aztan pedig bizonyos helyzeteket visszajatszani lassitott felvetelen,
stb.

Udv
Zoli









More information about the Elektro mailing list