Mikrorepulo /makrorepülő:))
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Wed Apr 19 12:23:49 CEST 2006
Kalman wrote:
>Mázlista.
>Azért, ha négy méter magasságban, vagy egy alacsonyan megkezdett
>fordulóban szűnik meg a felhajtóerő, az az átesési helyzet nem
>életbiztosítás .
>
>
vilagos , de a szabalyokat betartva , motoros sarkanynal nem okoz gondot
- en egy kicsit atszabtam a gepemet , igy a motor olyan magasan tolt
hogy a toloero vesztes nem okozott jelentos orrleadasi hajlamot , igy
felszallaskor joval 100 feletti tempoval hagytam el az elso ket araszt ,
utana meg mar volt hova kompenzalni
>Csörlőzésből volt ilyen halálos baleset.
>
>
lattam en is ilyet - de volt mentoernyom ( a motoros gepen) es nem
szerettem csorlozni gyaloggal , mert a lepordules szinte csak a
szerencsen mulik ha peched van .
>Nekem 25 éve csörlőzésből volt sárkányos balesetem, amikor vélhetően
>kiakadt a kioldó.
>
zero sebesseg , max allasszog - sporolnak a csorlessel - igy nincs
biztonsagi tartalekod - a maximumra akarsz feljutni .
ezert szeretem a motort .
>Azért éltem túl, mert már bőven 50m. felett történt, de a dugó
>elkerülhetetlen volt a deformációk miatt.
>
>
akit en lattam az beleesett a szarnyba , osszecsukta es egyben lejott
talajig - meguszta serulesek nelkul , mert a gep meg igy is birt
legellenallassal (es a csaj konnyu volt)
>Három hónap kórház, szegelés , stb lett a következmény.
>Aztán persze jött a siklóernyő.
>
>
mert konnyen tanulsz :))))
tetszenek a legzsakos beulok . jo megoldas .
>>es itt a legjobb :) pl heliumos lufira vadaszni a geppel 10-70 meter
>>magassagig .
>>
>>
>
>ez nagy élmény lehet
>
>
az egyik haver az altala vontatott nylon szalagra kotott csomot a geppel :)
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list