Re[2]: Mikrorepulo /makrorepülő:))
Kalman
coloman50mail at t-online.hu
Wed Apr 19 11:04:02 CEST 2006
Hello charles,
Wednesday, April 19, 2006, 8:47:07 AM, you wrote:
>>>
>>
> khmmm . felszallaskor is allt mar le motorom , semmi baj , ragadt meg
> levegoben , megoldottam , szetesett a legcsavar levegoben , megoldottam
> , szalltam le turbulens idoben , rossz terepre , szoval nem katasztrofa
> , max mint egy ateses a sikloernyomnel :)
Mázlista.
Azért, ha négy méter magasságban, vagy egy alacsonyan megkezdett
fordulóban szűnik meg a felhajtóerő, az az átesési helyzet nem
életbiztosítás .
Csörlőzésből volt ilyen halálos baleset.
Nekem 25 éve csörlőzésből volt sárkányos balesetem, amikor vélhetően
kiakadt a kioldó. Ebből lett egy hátrabukfenc flamingóval, ami még
csak egy második generációs gép volt, nem kifejezetten műrepülő típus.
Azért éltem túl, mert már bőven 50m. felett történt, de a dugó
elkerülhetetlen volt a deformációk miatt.
Három hónap kórház, szegelés , stb lett a következmény.
Aztán persze jött a siklóernyő.
> es itt a legjobb :) pl heliumos lufira vadaszni a geppel 10-70 meter
> magassagig .
ez nagy élmény lehet
--
Best regards,
Kalman mailto:coloman50mail at t-online.hu
More information about the Elektro
mailing list