Mikrorepulo

info at aktivinfo.hu info at aktivinfo.hu
Tue Apr 18 16:33:38 CEST 2006


a hangsebesség feletti repülés nem pont a zárttéri modellezők asztala.
De nem csak emiatt nem tudom.
Amit tudok, hogy a hagyományos méretű légcsavaros gépek légcsavarjának a 
vége van hogy eléri a hangsebességet - kerületi sebesség - bár hangrobbanást 
még nem hallottam, hacsak az állandó kísérő zaj nem az...
A zárttéri modellek súlya annak idején (mert nem tegnap volt, amikor 
modelleztem) minimálva volt. 1 gramm (gumimotorral, vagy anélkül? nem 
emlékszem).
Az 1 gramm azt gondolná az ember, hogy nagyon nehéz ennyire kis súlyt 
(tömeget) elérni, de nem így van. a könnyítési erőfeszítések során jóval 1 
gramm alá mentünk, de hát a szabályok azt nem engedték a versenyen.
majd' 1 méteres gép és 1 gramm.
csaba

----- Original Message ----- 
From: "charles hoss" <dexter at bekesnet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, April 18, 2006 3:53 PM
Subject: Re: Mikrorepulo


info at aktivinfo.hu wrote:

>mire vagy kíváncsi?
>csaba (zárttéri modellező)
>
>----- Original Message ----- 
>From: "Tibike" <csotibi at freemail.hu>
>To: <elektro at tesla.hu>
>Sent: Tuesday, April 18, 2006 3:39 PM
>Subject: Re: Mikrorepulo
>
>
>
>
>>Mik ezek a buktatók? Egyet érzek, hogy nem lehet az elektronikát magát
>>akármeddig kicsinyíteni.
>>
>>
>
>Hali!
>
>Amiért nem lehet pl. légcsavaros géppel hagsebességgel dörgölni. A fizika
>nagy úr.
>
pl elsore hogy miert is nem lehet legcsavaros geppel hangsebesseg felett
repulni ? :)
en ugy tudtam hogy lehet , csak nem gazdasagos

bye
dexter

-----------------------------------
 Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/ 




More information about the Elektro mailing list