Gps-es, Gsm-es cegauto
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu Apr 6 11:11:28 CEST 2006
jhidvegi wrote:
>
>De asszem, már számítással is nekiugrottam itt a problémának. Persze más az
>ábra a könnyűfém felnis, nagyon peres gumijú autónál, azoknál lehet, hogy
>annyira könnyű egy kerék az összes együttmozgó tömeggel együtt, hogy úgy
>követi le az utat, mint lemezjátszótű a barázdát. Ezesetben passz. Talán a
>nagy kerékátmérő segít valamit.
>Legjobb ilyenkor a nagyobb tömegű kerékcucc, és a nagy átmérő. Nekem gyanús,
>hogy a kátyúba huppanós futóműhiba, leszakadás... alapvetően kiskerekű
>autóknál következett be. Persze statisztikát nem láttam.
>
>
elemi fizika : a kis kerek beleesik a katyuba es a felfele tarto szakasz
a kiskereknel sokkal inkabb a kozeppont fele hato erot general egy pont oda
a kisebb kereku autok olcsobb futomuvei gagyi mcpherson cuccok ahol a
lengescsillapito szara tartja a kereket - ket pont oda
a kisebb auto alacsonyabb , nem lat messzire elore , nem latja hogy mibe
csattan bele - harom pont oda
a kisebb autoban nagyobb esellyel ul rutintalan vezeto (elso auto) aki
nem erzi hogy hol futnak a kerekei , nem keruli ki oket jol , egyaltalan
ha felrerantja a kormanyt akkor pont "belenyomja" a sulypont
athelyezodes a kereket a katyuba - negy pont oda
a kisebb autoban nagyobb esellyel ul rutintalan vezeto aki amikor keson
meglatja a katyut , fekezni kezd - igy a katyuba beeso kerek ropteben
allora felkezodik , a sulypont elol , kerek all , tapadas a maximumon
ero a kozeppont fele , folfele is fekez a lengescsillapito azert , igy
leszakad , gorbul a futomu - tovabbi par pont - kijon a hibastatisztika
kispolszkit sokkal nehezebb jol vezetni mint egy terepjarot .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list