Gps-es, Gsm-es cegauto

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Thu Apr 6 11:11:28 CEST 2006


jhidvegi wrote:

>
>De asszem, már számítással is nekiugrottam itt a problémának. Persze más az 
>ábra a könnyűfém felnis, nagyon peres gumijú autónál, azoknál lehet, hogy 
>annyira könnyű egy kerék az összes együttmozgó tömeggel együtt, hogy úgy 
>követi le az utat, mint lemezjátszótű a barázdát. Ezesetben passz. Talán a 
>nagy kerékátmérő segít valamit.
>Legjobb ilyenkor a nagyobb tömegű kerékcucc, és a nagy átmérő. Nekem gyanús, 
>hogy a kátyúba huppanós futóműhiba, leszakadás... alapvetően kiskerekű 
>autóknál következett be. Persze statisztikát nem láttam.
>  
>

elemi fizika : a kis kerek beleesik a katyuba es a felfele tarto szakasz 
a kiskereknel sokkal inkabb a kozeppont fele hato erot general egy pont oda
a kisebb kereku autok olcsobb futomuvei gagyi mcpherson cuccok ahol a 
lengescsillapito szara tartja a kereket - ket pont oda
a kisebb auto alacsonyabb , nem lat messzire elore , nem latja hogy mibe 
csattan bele - harom pont oda
a kisebb autoban nagyobb esellyel ul rutintalan vezeto (elso auto) aki 
nem erzi hogy hol futnak a kerekei , nem keruli ki oket jol , egyaltalan 
ha felrerantja a kormanyt akkor pont "belenyomja" a sulypont 
athelyezodes a kereket a katyuba - negy pont oda
a kisebb autoban nagyobb esellyel ul rutintalan vezeto aki amikor keson 
meglatja a katyut , fekezni kezd - igy a katyuba beeso kerek ropteben 
allora felkezodik , a sulypont elol , kerek all , tapadas a maximumon 
ero a kozeppont fele , folfele is fekez a lengescsillapito azert , igy 
leszakad , gorbul a futomu - tovabbi par pont - kijon a hibastatisztika

kispolszkit sokkal nehezebb jol vezetni mint egy terepjarot .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list