Gps-es, Gsm-es cegauto

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
Thu Apr 6 08:21:32 CEST 2006


Fuzesi Arnold wrote:
> Én is ezt vallottam, hogy gyorsan át kell menni rajta...
> De nem megoldás.
> Probaltam többször is.

Nem értem, hogyhogy nekem bejött, másnak meg nem?

> Rosszabb mint lassan ha nem csak 1-2 apro katyu van az utban.
> Egyreszt ha hosszu a katyu (elore nem tudod...naprol napra valtoznak)
> a nagy sebesseg miatt nem latod elore.

Dehogynem! Ha hosszú a kátyú, éppen azért látom elore, mert hosszú. Na 
persze nem kell rátapadni az elottem lévore, mert akkor se nem látok elore, 
se nem én szabom meg a sebességet. Ezért aztán ez Bp-re csak kevésbé 
használható módi. Itt folyton dugó van szinte.

> Harmadreszt varosban nem egeszseges szaguldozni. Bp-en kozel
> fenysebesseg kene hogy atsuhanj felettük.

Azért szerintem nem ennyire szar az ábra. Vagy ezek hol lévo részek? 
Szerintem ennél jóval jobb a helyzet. Ezzel szemben - mint kiderült - 
Balassagyarmaton sokkal szarabb. Igaz, ott nem jártam tán még sosem, csak 
amit most Móczik Gábor ír, arra hagyatkozom.

> Vasuti atjaro az egyetlen ahol ez mukodik....30-nal szetszedi a
> kocsit, 70-nel mintha mise történt volna. Persze ez meg szabalytalan.
>
> Szal aszondom lassan nyugodtan...

Akkor meg igen lassan. Kátyúba hagyni a kereket lehuppanni csak lassan 
szabad. A vasúti átjáróval meg úgy vagyok, hogy hiába "szabad", én akkor is 
lelassítok és benézek. Nehogymá egy jelzoberendezésen múljon, hogy 
orrbanyomom a vonatot vagy nem! (Amúgy a kresz is valami ilyesmit gagyog). 
Néhol viszont az dühít, hogy beláthatatlanná teszik építményekkel, 
növényekkel a pályát.

hjozsi 




More information about the Elektro mailing list