Gps-es, Gsm-es cegauto
jhidvegi
jhidvegi at startadsl.hu
Thu Apr 6 08:21:32 CEST 2006
Fuzesi Arnold wrote:
> Én is ezt vallottam, hogy gyorsan át kell menni rajta...
> De nem megoldás.
> Probaltam többször is.
Nem értem, hogyhogy nekem bejött, másnak meg nem?
> Rosszabb mint lassan ha nem csak 1-2 apro katyu van az utban.
> Egyreszt ha hosszu a katyu (elore nem tudod...naprol napra valtoznak)
> a nagy sebesseg miatt nem latod elore.
Dehogynem! Ha hosszú a kátyú, éppen azért látom elore, mert hosszú. Na
persze nem kell rátapadni az elottem lévore, mert akkor se nem látok elore,
se nem én szabom meg a sebességet. Ezért aztán ez Bp-re csak kevésbé
használható módi. Itt folyton dugó van szinte.
> Harmadreszt varosban nem egeszseges szaguldozni. Bp-en kozel
> fenysebesseg kene hogy atsuhanj felettük.
Azért szerintem nem ennyire szar az ábra. Vagy ezek hol lévo részek?
Szerintem ennél jóval jobb a helyzet. Ezzel szemben - mint kiderült -
Balassagyarmaton sokkal szarabb. Igaz, ott nem jártam tán még sosem, csak
amit most Móczik Gábor ír, arra hagyatkozom.
> Vasuti atjaro az egyetlen ahol ez mukodik....30-nal szetszedi a
> kocsit, 70-nel mintha mise történt volna. Persze ez meg szabalytalan.
>
> Szal aszondom lassan nyugodtan...
Akkor meg igen lassan. Kátyúba hagyni a kereket lehuppanni csak lassan
szabad. A vasúti átjáróval meg úgy vagyok, hogy hiába "szabad", én akkor is
lelassítok és benézek. Nehogymá egy jelzoberendezésen múljon, hogy
orrbanyomom a vonatot vagy nem! (Amúgy a kresz is valami ilyesmit gagyog).
Néhol viszont az dühít, hogy beláthatatlanná teszik építményekkel,
növényekkel a pályát.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list