fizetos lett a voipbuster
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu Sep 15 13:45:50 CEST 2005
Valenta Ferenc írta:
> charles hoss wrote:
>
>> azert vannak elcseszett konstrukciok - motorfeket gatlo
>> elektronikaval , elektromos gazpedallal , rosszul meretezett
>> fekrendszerrel (renault
>
>
> Nekem elektromos gazpedal van, de motorfek gatlo elektronika nincs.
> Nem tudom az miert lenne rossz. Elsore jo otletnek tunik.
amig a ford explorerben nem krepalt be , aztan a velsatis is huzott par
jot , egy rokonom alatt a hdi blokk vadult meg .
a benzines renault megane sw-es integralasa szanalmas szintu - olyan
nagypapakra mereteztek akik tokig kitaposnak magukat a vizbol ekkora
labremegessel - ha gazt adsz akkor rosszul, lassam reagal , ha leveszed
akkor szinten - a lassu reakcio miatt a csuszashataron eselytelen
megfogni az autot - csak elveheted a gazt es fejreallsz az arokban (volt
ismeros aki megtette)
olyan konnyu jol vezetni mintha egy webkameran keresztul nezve probalnal
seprunyelet egyensulyozni - elvben lehetseges , de ha valami hirtelen
tortenik :(
szoval ha jonak tunik szervoval megcsinalni , potival merni ,
komputerrel kiertekelni , akkor ossze lehetne merni ezeknek a sulyat egy
sima , gagyi , nem kh-s bowdennel ami nem fagy le , nem var gazelvetel
utan egy bo masodpercet hogy megreccsenthesse a valtot , mert bar mar
reg leleptel a gazrol , de o meg mindig adja neki stb - szoval lehetne
jo , de nem az . amikor a nemetek csinaljak ( a hdi-t bosch elektronika
hajtja) akkor olyanok csinalnak elektromos gazpedalt aki arrol hiresek
hogy titkoljak a hibaikat , letagadjak a problemakat es egy kontakthiba
mentes hatso lampat sem sikerult meg kiizzadniuk mondjuk beugronak .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list