fizetos lett a voipbuster

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Thu Sep 15 13:45:50 CEST 2005


Valenta Ferenc írta:

> charles hoss wrote:
>
>> azert vannak elcseszett konstrukciok - motorfeket gatlo 
>> elektronikaval , elektromos gazpedallal , rosszul meretezett 
>> fekrendszerrel (renault 
>
>
> Nekem elektromos gazpedal van, de motorfek gatlo elektronika nincs.
> Nem tudom az miert lenne rossz. Elsore jo otletnek tunik. 

amig a ford explorerben nem krepalt be , aztan a velsatis is huzott par 
jot , egy rokonom alatt a hdi blokk vadult meg .
a benzines renault megane sw-es integralasa szanalmas szintu - olyan 
nagypapakra mereteztek akik tokig kitaposnak magukat a vizbol ekkora 
labremegessel - ha gazt adsz akkor rosszul, lassam reagal , ha leveszed 
akkor szinten - a lassu reakcio miatt a csuszashataron eselytelen 
megfogni az autot - csak elveheted a gazt es fejreallsz az arokban (volt 
ismeros aki megtette)
olyan konnyu jol vezetni mintha egy webkameran keresztul nezve probalnal 
seprunyelet egyensulyozni - elvben lehetseges , de ha valami hirtelen 
tortenik :(
szoval ha jonak tunik szervoval megcsinalni , potival merni , 
komputerrel kiertekelni , akkor ossze lehetne merni ezeknek a sulyat egy 
sima , gagyi , nem kh-s bowdennel ami nem fagy le , nem var gazelvetel 
utan egy bo masodpercet hogy megreccsenthesse a valtot , mert bar mar 
reg leleptel a gazrol , de o meg mindig adja neki stb - szoval lehetne 
jo , de nem az . amikor a nemetek csinaljak ( a hdi-t bosch elektronika 
hajtja) akkor olyanok csinalnak elektromos gazpedalt aki arrol hiresek 
hogy titkoljak a hibaikat , letagadjak a problemakat es egy kontakthiba 
mentes hatso lampat sem sikerult meg kiizzadniuk  mondjuk beugronak .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list