Merci S bukta

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Sat Nov 19 16:55:20 CET 2005


jhidvegi írta:

>
> (Én már vezettem ennyire szar látásviszonyok között, sőt, egyszer egy 
> eléggé kihalt helyen annyira nem láttam semmit, hogy szépen megálltam 
> az autóval, kiszálltam, és megkerestem az út szélét, aztán valahogy 
> nagykeservesen tovább botorkáltam. (Sarkadtól pár km-re történt éjjel).

en is .  a bekesmegyei kodok durvak tudnak lenni - olaszorszagban is van 
neha kalandos helyzet , de ott a tempo sokkal nagyobb .

> Már mér ne tudnék kikerülni egy autót, ha látom a képernyőn, hogy ott 
> van????

radarral ? az utpadkat mitol latnad ?

> Ja, hogy te a mercis dologról beszélsz! Nem kapnak hátba, mert nem 
> kell ezt a rendszert olyanra csinálni, hogy hadd menjen a gép, és 
> amikor közel van az elkerülendő tárgy, akkor vészfék. Lehet ezt 
> szelídebben is csinálni. Sokan csinálják különben, hogy ködben 
> rátapadnak az előttük lévőre, mert annak jól látszik a lámpája, és 
> amíg az tud menni, nekem se lehet bajom a felkiáltás. Ha leszáll az 
> útról, majdcsak észreveszem szisztem.

aha - ez mukodik amig az elotted levo csak a kerekeivel fekez - de ha 
radob egy lapattal a lokharitoval is akkor maris kesz a baleset .

> Ha meg köd van, akkor a repülőgépek ne akarjanak fel- és leszállni, 
> meg ha felőbe kerül, jöjjön lejjebb...

majd ha lesz lehetoseg IFR-ben nyomni autoval akkor nem is lesz szabad a 
kormanyhoz , fekhez , gazhoz nyulni .
ez nem muszeres repules - ha megnezed a VFR szabalyozasat akkor rajossz 
hogy vizszintesen , fuggolegesen stb nagyon komoly szabalyoknak kell 
megfeleljen a latotavolsag .

> Azért nem így műxik a technika! A jó módszereket valakik mindig 
> kitalálják, aztán sokan és sokszor tökéletesítik, és amikor 
> bevezetődik, már egész használható.

lehet hogy kisse demagognak hangzik , de majd ha a nemet autokat nem 
arrol ismerem meg hogy csak egy hatso , elso , fek stb lampajuk mukodik 
akkor mar csak husz ev kell amig kialakul bennem a bizalom es elhiszem 
hogy tudnak elektromos dolgokat gyartani . a megbokrosodott elektromos 
gazpedalrol nem is beszelve - az en csaladomban fordult el egy bosch 
elektronikanak koszonhetoen .

> Ez meg hogy jön ide?
> Mér nem ülsz vissza lóra?

mert nem hatekony , kenyelmes . ugyanezert nem ulok vissza modern autoba 
- kiprobaltam es maradok a bevalt hosszuelettartamu , javithato , nem 
eldobos cuccoknal .
nem harom evente reciklalni kell az autokat , hanem rendesen megcsinalni 
- es hasznalni , karbantartani .
ha igy folytatjuk az auto teljes elettartamat kibirja majd a fekbetet , 
gumi
nem akarok peldakat sorolni , de van boven .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list