gyors exponalas -> Ka26

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Thu Nov 3 18:59:09 CET 2005


jhidvegi wrote:

> bela wrote:
>
>> Erről annyit illik tudni, hogy normál repülés közben (nincs
>> túlterhelve, egyenes vonalú egyenletes mozgást végez), kb 95% -os
>> hajtóműteljesítményt használ.
>> Minden egyéb manőver ehhez képest többletet igényel.
>
>
> Azt elhiszem, hogy ha max (névleges) teherrel max (=névleges) 
> sebességgel halad, az közel teljesn terhelés, de hogy ez azonos lenne 
> az egyhelyben lebegéssel nem teljes teherrel, az elég fura gondolat.
>
> Volt itt sokféle hiba. A helikopter normál esetben lejön nagy gebasz 
> nélkül motor nélkül is, van erre egy szakkifejezés, elfelejtettem, 
> pedig nemrég hallottam.

autorotacio .

> Amikor a rotort a lefelé haladás huzata hajtja. 2m-ről nem hinném, 
> hogy nagy baj lenne vele, de ha elrepül menet közben a rotorlapát, az 
> már gáz. Lehet, hogy a léces-papíros állítgatás után elfelejtettek 
> egy-két csavart meghúzni? :)
>
> Ez a csavarmehúzás különben elég ciki dolog. Ha nagyon meredek helyre 
> megy a ketyerém, néha utólag is végigellenőrzöm a csavarok 
> meghúzottságát. Ronda hibákat okoz az effajta feledékenység. És mivel 
> emberek vagyunk, a mulasztás szinte természetes.

csavarrogzito - szamomra az isten - kulonosen miota motorozashoz v2-est 
hasznalok .
egyebkent a regi mondoka jo ezekre : elolrol hatra , balrol jobbra , 
fentrol lefele - es mindent biztositoszogezni

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list