Re: automata váltó

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Sun Mar 20 23:52:15 CET 2005


Abból a szempontból értheto a gyártók magatartása, hogy nem akarják a
kókler-droidok gányolására bízni a termékük jóhírét. De a megoldásnak mégsem
ennek kéne lenni, hanem hoznának létre inkább megbízható szervízt. Csak az
úgy az o költségük lenne, így meg a miénk.
...
A biztonság kedvéért levittem magammal az alkoholos filcet is, ha nem lett
volna elég koszos, körberajzolom /mint Doszpot:) /
...
Nem tudom, mit jelent a 4t60e, biztos illene. Eddig úgy gondoltam, az új
autó a jelentos értékvesztés miatt pénzkidobás. Mostanra ez mégis
megváltozott. Az Astrát használtan vettem, részletre. Most veszek egy
Toyotát, zsír újat, és ugyanannyi részletet fizetek, mint a használt autóra.
Viszont kapok 3 év garanciát, és egy olyan autót, aminek ha bármi baja van,
azt én okoztam, nem egy ismeretlen. Ahogy néztem, nagyon korrektül van
összerakva minden ebben az Opelben, de akkor is évekig áll kinn a napon,
télen a fagyban- csak kikezdi az alkatrészeit.

Persze terepjárót nem tudnék újat venni:))) Most láttam egy árlistában, 30M
egy Hummer


Gábor

----- Original Message -----
From: "charles hoss" <dexter at bekesnet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Sunday, March 20, 2005 4:11 PM
Subject: Re: automata váltó


iso-agyu droid . ugyanez a baj a psion kepernyszalagkabellel - a kabel
eltorik parezer kinyitas utan , de mivel forrasztani kene ezert szabvany
szerint a kijelzovel egyutt cserelik - 50K+sarc egy ketforintos alkatresz
...
:) zsenialis :) nekem ez nem jutott volna eszembe - gondolkodtam a
korbekarmolason stb , de a vegen arra jutottam hogy nem biztos hogy most
jo a pozicio , szoval valahogy a "legalso bitet" figyelve egy kozepso
allasra kalibralnam
...
sajnos en egy 4t60e-t szivok hat eve - a droidok kb felmilkanal tartanak
, mindent kicsereltek negyszer de a valto meg mindig rossz - most hozzam




More information about the Elektro mailing list