automata váltó
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sun Mar 20 16:11:01 CET 2005
at 2005.03.20. 13:46 Acs Gabor wrote:
>Szétszedtem a cuccot, és mostmár tudom, mi a gáz ezekkel. Az érintkezo
>lemezkék egy muanyagsínben vannak, hátulról kis rugó nyomja kifelé. A
>túloldalon meg tele nyomják zsírral a fix érintkezopályákat. A használat
>alatt ez a zsír bemászik mindenhova, talán a telek alatt még keményedik is
>kicsit, a végén úgy eltömi a mozgó érintkezok járatát, hogy a feszítorugó
>már nem tudja rendesen hozzányomni az érintkezopályákhoz.
>
>
megoregszik - avul , felveszi a koszt , parolog - besurusodik
>A WD király ötlet volt, magamtól nem jutott eszembe. Álomszeru, annyira
>finoman jár a ketyere, öröm vele autózni :)))
>
>
a nasa erre fejlesztette ki :)
>Már csak azt fájlalom, hogy az, akinek ez lenne a dolga (autószerelo) nem
>veszi a fáradságot, vagy nem is ért hozzá, hogy a tisztítást elvégezze, csak
>százezerért bedob egy új kapcsolót. Ezzel az erovel akár adhatnának új autót
>is, ha elromlik.
>
>
iso-agyu droid . ugyanez a baj a psion kepernyszalagkabellel - a kabel
eltorik parezer kinyitas utan , de mivel forrasztani kene ezert szabvany
szerint a kijelzovel egyutt cserelik - 50K+sarc egy ketforintos alkatresz
>Kérdés volt korábban a kapcsolósor beállítása. Ez is rettento egyszeru: csak
>vigyázni kell, hogy a kapcsolóházról ne töröljük le a koszt a csavarok helye
>körül, így pontosan abba a pozícióba lehet visszaszerelni, amiben volt.
>
>
:) zsenialis :) nekem ez nem jutott volna eszembe - gondolkodtam a
korbekarmolason stb , de a vegen arra jutottam hogy nem biztos hogy most
jo a pozicio , szoval valahogy a "legalso bitet" figyelve egy kozepso
allasra kalibralnam
>A kis ezeréves MOL csapágyzsírom híg, mint a méz, szerintem ez a kapcsolósor
>túl fogja élni az egész autót. /feltéve, hogy nyáron a melegben nem folyik
>ki belole az összes zsír/
>
>
addigra ez is besurusodik - orok elet .
>Dexter, egy kérdésre kell már csak válaszolnod: a kedvenc söröd márkája, és
>a szállítási cím.
>
>
koszi , orulok hogy segithettem .
nem szoktam sort inni , de barmikor alakulhat ugy hogy nekem kell
segitseg :)
erre (is) valok az ilyen listak .
sajnos en egy 4t60e-t szivok hat eve - a droidok kb felmilkanal tartanak
, mindent kicsereltek negyszer de a valto meg mindig rossz - most hozzam
kerult vegre , vegul - talan megoldodik - paradigma valtas utan .
a primadonna valtoszerelo (nem a mostani - az elozo droid#1) kiveteti az
autoszerelo droiddal #2 a valtot - az kiveszi , atviszi , droid#1
szetkapja atnezi , kitakaritja , alkatreszt rendel , kicserel , visszaad
- nem latja az autot , nem latja a valtot a helyen . droid 2 (segedje)
beszerel , de nem nez ki a fejebol , csak szerel - tehat az elso amit
megtalaltam egy olajhuto 90%-os atmerocsokkenes - droid 1 nem latja ,
droid 2 meg szerel , nem javit , szarik bele . hogy varom hogy igy meg
tudjak csinalni a valtot ?
droid#1 automatikusan cserelne a valto felet ha a feltengely torne es
valaki bevinne a valtot hozza -
droid#2 bekoti ha van mit , ha nincs akkor levakolja , ha elveszt
valamit akkor vallatvon .
es ez mindenhol igy megy - mint regen amikor az autovillamossagi szerelo
es a szerelo kozott volt a szakadek - csak most van hat ilyen
kommunikacios res az autoban :( fed szamitogep hibakodokat en olvasom ki
egy autox-ray-el , az alldata cd-t nezegetem hibak utan kutatava , aztan
sok-sok koldokbamulas utan kerek valamit javitani es utana meg azon kell
filoznom hogy a, megcsinaltak-e b, mit szurtak el kozben .
atfedo hibak tomege :(
bye
dexter
--
No virus found in this outgoing message.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.308 / Virus Database: 266.7.4 - Release Date: 2005.03.18.
More information about the Elektro
mailing list