Re: Aksi zárlat/mélykisülés

electroboy electroboy at freeweb.hu
Wed Mar 2 19:50:24 CET 2005


Hello charles,

Wednesday, March 2, 2005, 7:44:35 PM, you wrote:

> at 2005.03.02. 19:36 electroboy wrote:

>>Hello jhidvegi,
>>
>>Wednesday, March 2, 2005, 6:45:46 PM, you wrote:
>>
>>  
>>
>>>>De akkor sem értem hogy hogy a fenébe tudott 1,5 nap alatt így
>>>>elszállni. Nem fogom fel.
>>>>      
>>>>
>>
>>  
>>
>>>En sem. Vagyis agyalni lehet, az nem kerul semmibe. :-)
>>>Valami megiscsak jol leszivta az aksit. Ilyenkor...
>>>    
>>>
>>
>>Akkor most "magától" ment tönkre, vagy valami jól lemerítette?
>>Lehetséges az első? Mert nem hagytam bekapcsolva semmit, az 99%. Meg
>>kellett volna mérnem hogy mennyi áramot vesz fel a kocsi apu
>>akksijairól...
>>Na lefutottam, megnéztem, a rossz akksiról 270mA-ert vesz fel alapban
>>a kocsi ha nincs bekapcsolva semmi. Az szerintem tuti nem tudta
>>lemeríteni.
>>jól számolom hogy töltötségi állapottól függően dúrván 2,5A-nek kellett
>>volna folynia, hogy 36 óra alatt lemerüljön a 62Ah-s akksi?
>>Ja és az egyik oldala enyhén ki van pupososdva.
>>
> akkor valoszinuleg tenyleg megfagyott .
> le volt merulve , megfagyott , szetnyomott egy cellat es belso zarlatba
> ment el - szerintem kb ket cellad ment ki - pedig az egy a gyakoribb .
> egyebkent a 62 Ah egy elvi max . normal korulmenyek kozott 40%-os 
> toltesnel mar lutri hogy indit-e tehat az akkud lehet hogy ezen a 
> szinten volt mar egy ideje es akkor maris sokkal kevesebb a tartalekod .
> ezert szeretem ha egy autoban van akku fesz/amper mero egyszerre - meg
> egy kene hogy total kepben lehessek - egy suly mero - akkor merhetnem a
> folyadekszinteket is :))

> bye
> dexter



Mint korábban írtam, nem fagyhatott meg, mert garázsban van tartva,
már vagy egy hete nem érte 0°C alatti levegő.

-- 
Best regards,
 electroboy                            mailto:electroboy at freeweb.hu




More information about the Elektro mailing list