Aksi zárlat/mélykisülés
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Wed Mar 2 19:44:35 CET 2005
at 2005.03.02. 19:36 electroboy wrote:
>Hello jhidvegi,
>
>Wednesday, March 2, 2005, 6:45:46 PM, you wrote:
>
>
>
>>>De akkor sem értem hogy hogy a fenébe tudott 1,5 nap alatt így
>>>elszállni. Nem fogom fel.
>>>
>>>
>
>
>
>>En sem. Vagyis agyalni lehet, az nem kerul semmibe. :-)
>>Valami megiscsak jol leszivta az aksit. Ilyenkor...
>>
>>
>
>Akkor most "magától" ment tönkre, vagy valami jól lemerítette?
>Lehetséges az első? Mert nem hagytam bekapcsolva semmit, az 99%. Meg
>kellett volna mérnem hogy mennyi áramot vesz fel a kocsi apu
>akksijairól...
>Na lefutottam, megnéztem, a rossz akksiról 270mA-ert vesz fel alapban
>a kocsi ha nincs bekapcsolva semmi. Az szerintem tuti nem tudta
>lemeríteni.
>jól számolom hogy töltötségi állapottól függően dúrván 2,5A-nek kellett
>volna folynia, hogy 36 óra alatt lemerüljön a 62Ah-s akksi?
>Ja és az egyik oldala enyhén ki van pupososdva.
>
akkor valoszinuleg tenyleg megfagyott .
le volt merulve , megfagyott , szetnyomott egy cellat es belso zarlatba
ment el - szerintem kb ket cellad ment ki - pedig az egy a gyakoribb .
egyebkent a 62 Ah egy elvi max . normal korulmenyek kozott 40%-os
toltesnel mar lutri hogy indit-e tehat az akkud lehet hogy ezen a
szinten volt mar egy ideje es akkor maris sokkal kevesebb a tartalekod .
ezert szeretem ha egy autoban van akku fesz/amper mero egyszerre - meg
egy kene hogy total kepben lehessek - egy suly mero - akkor merhetnem a
folyadekszinteket is :))
bye
dexter
--
No virus found in this outgoing message.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.300 / Virus Database: 266.5.5 - Release Date: 2005.03.01.
More information about the Elektro
mailing list