Re: élményautós

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Thu Jun 9 15:40:24 CEST 2005


Szerintem 200++ a rulez.
180-al mindenki tud menni. :)))

Hulyeseget felre: Ezek idejetmult beidegzodesek ugy gondolom.
Sajnos sokan provokacionak veszik ha a masik gyorsan megy (rulezkedesnek
veszik).
Elkezdenek nevelni stb.
Semmi ertelme. Ma már minden auto tud 180-al menni szinte.
Nem feltetlen azert mennek gyorsan mert menőzni akarnak.
Van amelyik kocsiban a 180 olyan mint a 130.
130 meg olyan erzes mint a 90.

Tudom, vezettem ilyet.
Alfa 164, Pug 607.

Egyaltalan nem csodalkozom ha meglatok egy nagy autot es gyorsan hajt.
Annyival fejlettebb technikailag hogy megteheti.
Nezzetek meg a fekutakat egy kisauto, es egy cirkalo eseteben.
Hiaba nagyobb stb. Raver a kicsikre.
Sokkal jobban fekszenek az uton, komolyabb a futomu stb stb stb.
(Kisauto fekezeskor siman elpattog egy uthiban, es nincs min tapadjon a
kerek.)


Arnold
----- Original Message ----- 
From: "Acs Gabor" <agabor at electrodesign.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: 2005. június 9. 15:16
Subject: Re: élményautós


> Nem. Épp ez a baj, hogy ez a gondolkodás terjedt el, vagyis hogy a
> szabályosan közlekedés (max 130- nem pont 130, hanem max!) az a szar,
béna,
> nevetséges, a 140-150 a normális, a 180 a rulez.
>
> Kiszámoltam: mész 100 km-t 100-al, az 60 perc.
> Mész 120-al, 50 perc.
> 130-al 46 perc,
> 140-el 42 perc.
> 150-el 40 perc.
>
> Kecskemét még 100km-re sincs, tehát kb. 5 perc a nyereség. Annyi idő,
> amennyi alatt megírok ide a listára egy ilyen levelet. Tehát a sebesség
> növelésével nem egyenes arányban nő a megtakarított idő, viszont a
> fogyasztás ebben a tartományban kb 1 litert nő 10 km/óránként. Én nem
vagyok
> akkora topmenedzser, hogy az 5 percemért ennyit fizessek. Nem beszélve a
> (szerintem) exponenciális növekedéséről a belehalás kockázatának.
(hosszabb
> fékút, rosszabb reakcióidő, kevesebb lehetőség a helyes mérlegelésre,
> könnyebb borulás, stb.)
>
> Ne mondja senki, hogy ez az 5 perc megéri, és hogy mindenki hülye, aki nem
> kockáztat 5 percért, csak mert így lett szokás!
>
>
> Ezek számok.
> Gábor
>
> ----- Original Message -----
> From: "hwsw famulus" <hwsw at famulus.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Wednesday, June 08, 2005 6:09 PM
> Subject: Re: élményautós
>
>
> > Igen, 140-145 a tempo a belsoben szinte allandoan!!!
> > Kiveve delutan hazafele akkor 150+ inkabb.
> >
> > Szoval altalaban azt latom, hogy azt tuszkoljak aki
> > keptelen a forgalomhoz igazodni es muszaj neki "lecket"
> > adni, hogy tudja NEM IGY KELL ott kozlekedni, mert
> > nem az az altalanosan elfogadott rend az otopalyan.
> > (persze tusko kivetel azert akad...)
> >
> > A gyakorlat pedig azt bizonyitja, hogy
> > nem az nagy baj, ha egyenletesen megy a forgalom
> > hanem ha azt zavarjak a nagyokos csakezert is
> > szabalybetartok, es a tul lassuk a belsoben.
> >
> > Ilyenkor elszabadul a pokol....jobb inkabb a kulsobe
> > huzodni es kivarni azt a 2 percet amig
> > elmegy a megzavart szakasz!
> >
> > Mert az a megzavart szakasz eltveszeleyesse
> > valt a benazok miatt!!!
> >
> > Igenis a mai autok tobbsgetol elvarhato a ~140-150 tartasa
> > a belso savban, ill. az "intenziv" gyorsitas ha bejon oda a kulsobol.
> > HA meg nem kepes/akar akkor IGENIS NEKI KELL az
> > ott kialakult visznyokhoz igazodni es nem megzavarni azt !!!
>
> -----------------------------------
>  Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/




More information about the Elektro mailing list