Re: élményautós

hwsw famulus hwsw at famulus.hu
Thu Jun 9 16:02:22 CEST 2005


> Nem. Épp ez a baj, hogy ez a gondolkodás terjedt el, vagyis hogy a
> szabályosan közlekedés (max 130- nem pont 130, hanem max!) az a szar, 
> béna,
> nevetséges, a 140-150 a normális, a 180 a rulez.
>
> Kiszámoltam: mész 100 km-t 100-al, az 60 perc.
> Mész 120-al, 50 perc.
> 130-al 46 perc,
> 140-el 42 perc.
> 150-el 40 perc.
>
> Kecskemét még 100km-re sincs, tehát kb. 5 perc a nyereség. Annyi idő,
> amennyi alatt megírok ide a listára egy ilyen levelet. Tehát a sebesség
> növelésével nem egyenes arányban nő a megtakarított idő, viszont a
> fogyasztás ebben a tartományban kb 1 litert nő 10 km/óránként. Én nem 
> vagyok
> akkora topmenedzser, hogy az 5 percemért ennyit fizessek. Nem beszélve a
> (szerintem) exponenciális növekedéséről a belehalás kockázatának. 
> (hosszabb
> fékút, rosszabb reakcióidő, kevesebb lehetőség a helyes mérlegelésre,
> könnyebb borulás, stb.)
>
> Ne mondja senki, hogy ez az 5 perc megéri, és hogy mindenki hülye, aki nem
> kockáztat 5 percért, csak mert így lett szokás!
>
>
> Ezek számok.
> Gábor

..azt mondom, hogy ez a kialakult ott es akko normalis tempo,
mert ezt erzi a tulnyomo tobbseg, tartahatonak, kezelhetonek..
optimalisnak az adott uton (M5) ez esteben konkrete es jo idoben.

Ebben nem a menetido a lenyeg! hanem az,
hogy ezt a kialakult nyugalmas tempot megzavarni nem celszeru
se alulrol se folulrol kieroszakolva egy masik tempot, mert
ugyse sikerul.....

A legtobb utnak van ilyen spontan kialakult normal tempoja!

A legnagyobb biztonsagban szerintem akkor vagyok
 ha ezt a tempot felveszem......aztan csak tartani kell,
se nem eloznek se nem eloz az ember ilyenkor altalaban.

Ha jon egy-egy sietosebb az siman elszokott haladni,
kiveve amikor valami agyament megprobalja gatolni ebben
ill amikor valami agyament megprobalja az ut
normal tempojat lassitani es akkor aztan kezdodnek
a tomeges elozgetesek, kiugrasok..miatta!

KJ







More information about the Elektro mailing list