dizel flame

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Wed Jun 8 17:28:34 CEST 2005


ide.ne.irj at freemail.hu írta:

>Ezt hogy csinalod? Komolyan kerdem. A benzin, ha nem is motorban, hanem
>csak ugy siman meggyujtod, iszonyu budosen eg. Motorban, a tokeletlen
>eges miatt, meg budosebb. Termeszetesen az adalekok miatt.
>
Thus spake charles hoss:

>  
>
>>tokeletlen eges ? a kompresszio miatt magasabb hofokon eg - tisztabban , 
>>mogotte pedig ott a katalizator is.
>>csak az kormol ahol nem eleg nagy a hofok - ott keletkeznek koztes 
>>termekek .
>>    
>>
>
>Nincs ra eleg ido, kulonosen magasabb fordulatszamon, amikor intenziv
>gyorsitashoz felporgetjuk a motort. Ezert fustol gyorsitas kozben.
>  
>
a benzinesrol beszeltunk ... bocsi innentol o tobbi ertelmetlen .

>>vannak autok ahol a benzin goze egy aktivszenes szuroben nyelodik el es 
>>menet kozben a motorral megeteti a parolgast , gozt .
>>    
>>
>
>Tipus? Es miert van ra szukseg? Enelkul nem teljesiti a kornyezetvedelmi
>eloirasokat, vagy extra? Tenyleg szagtalan lesz tole az auto?
>Gyanitom hogy egyes dizelekben is lehet ilyesmi, mert tenyleg semmi
>szaga nincs, csak azt lehet erezni hogy meleg levego jon ki belole.
>Persze CO2 azert meg van benne :)
>  
>
azok bar alacsonyabb hofokon egnek, robbannak , magasabbon parolognak - 
tehat nem kell , eleg egy pici tulnyomas es kesz .
egyebkent minden kaliforniai modell , az osszes amerikai auto stb .
nem szoktam vele foglalkozni , mert ha nem eleve ugy tervezik a jarmuvet 
akkor csak mint hibaforras fordul elo (leszivja a tank gozeit , aztan a 
nyomasat is es kinyirja a tapszivattyut az erolkodes

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list